Κώστας Κατσουράνης: «Γατάκια, μόνο εγώ και ο Μέγας Αλέξανδρος φτάσαμε μέχρι την Ινδία!»

thumbnail

Με μία προκλητική δήλωση έντονου αυτοθαυμασμού επέλεξε να απαντήσει ο διεθνής παίχτης της Εθνικής Ελλάδος Κώστας Κατσουράνης, το πρωί της Δευτέρας, όταν ρωτήθηκε από τους έλληνες δημοσιογράφους σχετικά με την πρόσφατη μεταγραφή του σε γνωστή ομάδα του Ινδικού πρωταθλήματος!

Παράλληλα, ο πρώην παίχτης του ΠΑΟΚ, επιβεβαίωσε πλήρως το αναλυτικό ρεπορτάζ του komikotragiko σχετικά την πολύτιμη μεσολάβηση-συμβολή του γνωστού Βασιλιά των Μακεδόνων Μεγάλου Αλεξάνδρου στην επιτυχημένη ολοκλήρωση της ιστορικής του αυτής μεταγραφής.

Ακολουθούν αναλυτικά όλες οι σημερινές δηλώσεις του διάσημου Έλληνα ποδοσφαιριστή στα δημοσιογραφικά συνεργεία της χώρας μας:

«H χθεσινή ολοκλήρωση της πολυπόθητης μεταγραφής μου στην Ινδία, αποτελεί την καλύτερη απάντηση σε όλους τους κακοπροαίρετους επικριτές μου στην Ελλάδα!

Σε όσους Έλληνες έχουν αρχίσει να με ειρωνεύονται για τη χώρα στην οποία επέλεξα να συνεχίσω την καριέρα μου, τους συνιστώ απλά να αρχίσουν να διαβάζουν άμεσα λίγη Ελληνική Ιστορία και μετά, αν τους παίρνει,να ξαναμιλήσουν για το θέμα.

Όπως όλοι οι γνώστες ελληνικής ιστορίας γνωρίζουν, ο μοναδικός Έλληνας που είχε καταφέρει μέχρι εχθές το βράδυ να φτάσει με επιτυχία μέχρι την Ινδία ήταν ο μεγάλος στρατηγός Μέγας Αλέξανδρος με τον οποίο έχω την τιμή να διατηρώ ακόμη και σήμερα έντονη φιλική σχέση.

Αυτός ήταν και ο λόγος που, όπως θα έχετε ήδη ενημερωθεί φαντάζομαι, ο μεγάλος στρατηλάτης με βοήθησε από την πρώτη στιγμή με όλη του την καρδιά στην προσπάθειά μου αυτή να βαδίσω στα χνάρια του.

Από εχθές το βράδυ λοιπόν, οπότε και ολοκληρώθηκε η μεταγραφή μου στην Ινδική Πούνε, το όνομα Κώστας Κατσουράνης προστίθεται με χρυσά γράμματα στις σελίδες των βιβλίων της ιστορίας που μιλάνε για την ιστορική πορεία του Μεγάλου Αλεξάνδρου μέχρι την Ινδία.

Δίνω υπόσχεση τιμής σε όλους τους Έλληνες φιλάθλους που με στηρίζουν ως ποδοσφαιριστή ότι θα σεβαστώ την τιμή που μου έγινε να φτάσω στην Ινδία, βαδίζοντας με αυταπάρνηση και ενθουσιασμό στα χνάρια του φίλου μου του Μεγάλου Αλεξάνδρου που το 326π.Χ. όχι μόνο δεν κώλωσε μπροστά στον Ινδό Βασιλιά Πώρο αλλά κατατρόπωσε κιόλας με συνοπτικές διαδικασίες σύσσωμο το στράτευμά του.

Γατάκια, να το θυμάστε πάντα αυτό όταν μιλάτε για εμένα και την πορεία μου στο ποδόσφαιρο:

Στην Ινδία κατάφεραν να φτάσουν μόνο ο Κώστας Κατσουράνης και ο Μέγας Αλέξανδρος!

Σας ευχαριστώ πολύ».

Κάντε Like στην σελίδα του komikotragiko στο Facebook κάνοντας κλικ εδώ!

Δημοσιεύτηκε από τον komikotragiko

Η on-line εφημερίδα που θα σε κάνει να κλάψεις από τα γέλια

Υποβολή σχολίου