Σχολιάστε

«Έφτασα διψήφιο αριθμό σε ηλικία και δεν έχω ακόμα ολοκληρώσει». Συγκλονίζει μήνυμα κοριτσιού σε γυναικολόγο!

virgin-confession

Συγκλονίζει το πανελλήνιο, μήνυμα απόγνωσης μικρού κοριτσιού που έλαβε πρόσφατα στην ηλεκτρονική του ιστοσελίδα  γνωστός γυναικολόγος γιατρός σχετικά με το ζήτημα της σεξουαλικής ζωής την οποία όπως εξομολογήθηκε το νεαρό κορίτσι δεν έχει ακόμη ξεκινήσει παρά το γεγονός ότι έχει φτάσει σε διψήφιο νούμερο η ηλικία της!Πρόκειται για την 10χρονη Μαρία από το Παγκράτι, μαθήτρια δημοτικού, η οποία αναγκάστηκε να απευθυνθεί σε ειδικό ύστερα από τον έντονο κοινωνικό ρατσισμό που βιώνε το τελευταίο χρονικό διάστημα στο σχολείο για την παρθενιά της από τις «ξεπεταγμένες» συμμαθήτριές της που έχουν μπει για τα καλά το τελευταίο χρονικό διάστημα στο «παιχνίδι του έρωτα».

Προσπαθώντας να συγκρατήσουμε τα δάκρυά μας τα οποία έχουνε κυριολεκτικά πλημμυρίσει το πληκτρολόγιο του υπολογιστή μας, σας αναδημοσιεύουμε αυτούσιο το μήνυμα της νεαρής Μαρίας στον γιατρό:

«Γεια σας. Ειλικρινά ντρέπομαι να σας πω το πρόβλημα που αντιμετωπίζω γιατί είμαι σίγουρη πως δεν υπάρχει κορίτσι ανάλογης ηλικίας που να του έχει συμβεί αυτό που θα σας εκμυστηρευτώ κύριε γιατρέ.

Έχει φτάσει εδώ και πολλές μέρες σε διψήφιο νούμερο η ηλικία μου (είμαι 10 χρονών εδώ και βδομάδες) και ακόμη δεν έχω ολοκληρώσει με το αγόρι μου από το σχολείο που τα έχουμε εδώ και πολλούς μήνες. Το ξέρω ότι ήδη έχω καθυστερήσει αρκετά σε αυτόν τον τομέα. Το έχω καταλάβει από τις φίλες μου στο σχολείο που με κοροϊδεύουνε συνέχεια όταν βγαίνουμε για διάλειμμα. Κύριε γιατρέ. Νιώθω πολύ άσχημα. Μήπως έχω κάποιο πρόβλημα;  Το αγόρι μου πιστεύετε θα έχει πρόβλημα όταν πάμε να κάνουμε έρωτα και μάθει ότι είμαι ακόμη παρθένα; Σας έχει ξανατύχει ανάλογη περίπτωση κύριε γιατρέ; Είναι αλήθεια ότι αν δεν το κάνεις μέχρι τα 10, μετά είναι πολύ δύσκολο να έρθεις σε οργασμό όποτε το κάνεις; Κύριε γιατρέ, το κάμα σούτρα μου είπε μια φίλη μου έχει 69 στάσεις; Προλαβαίνω να τις κάνω όλες αν ξεκινήσω τόσο καθυστερημένα; Νιώθω πολύ χάλια. Σας παρακαλώ απαντήστε μου. Θα δεχθώ την αλήθεια όσο σκλήρή και να είναι για μένα! Πρέπει να σας αφήσω τώρα γιατί χτυπάει το κουδούνι. Πρέπει να είναι το αγόρι μου. Θα πάμε στο κουκλοθέατρο σε λίγο αν και δεν έχω καθόλου όρεξη εξαιτίας του προβλήματος που σας περιέγραψα.

Θα ήθελα επίσης να κλείσουμε κάποιο ραντεβού να σας τα πω και από κοντά όταν έχετε χρόνο φυσικά. Ευκαιρώ κάθε Δευτέρα και Τετάρτη το απόγευμα μετά το μάθημα των Αγγλικών που κάνω στο φροντιστήριο.

Περιμένω με ανυπομονησία την απάντησή σας όσο σκληρή και να είναι.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Μαρία από Παγκράτι, 10 χρονών»

Υποβολή σχολίου

