Σχολιάστε

Ξανθιά από την Εκάλη πίστεψε στον νόμο της βαρύτητας μετά από ατύχημά της με γόβες!

xanthia

Ένα πέσιμο στο οδόστρωμα λόγω ατυχήματος καθώς περπατούσε αμέριμνη με ψηλοτάκουνες γόβες και κάποιες μελανιές στα καλλίγραμμα πόδια της ως συνέπεια αυτού, έπεισαν επιτέλους την  ξανθιά Μαρία από την Εκάλη μετά από πολλά χρόνια αμφιβολιών και δισταγμών να πιστέψει στο νόμο της βαρύτητας σύμφωνα με τον οποίο η βαρύτητα στη γη έλκει τα υλικά σώματα και προκαλεί την πτώση τους στην επιφάνειά της όταν αυτά αφεθούν ελεύθερα.

Όπως δήλωσε στο komikotragiko η ξανθιά Μαρία μία μέρα μετά το ατύχημά της:

» Κάτι είχα ακούσει για έναν νόμο της βαρύτητας στο σχολείο όταν ήμουνα μικρή αλλά δεν είχα δώσει ποτέ ιδιαίτερη σημασία. Γενικά, στην ζωή μου έχω μάθει να είμαι δύσπιστη απέναντι σε σε νόμους και σε εξουσίες κι ας μην είμαι αναρχική.

Η αλήθεια πάντως είναι ότι πολλές φορές είχε τύχει να παρατηρήσω να πέφτουν διάφορα αντικείμενα γύρω μου από εμένα ή από άλλους αλλά πίστευα πάντα ότι είναι κάτι τυχαίο που δεν εξηγείται, απλά συμβαίνει χωρίς να κρύβεται κάτι από πίσω.

Χθες το βράδυ όμως, μετά το ατύχημα που είχα με τις καινούργιες μου γόβες άρχισα να προβληματίζομαι. Στην αρχή πίστευα ότι απλά κάποιος πρώην ή κάποια φίλη που ζηλεύει την ομορφιά μου με μάτιασε ή με γλωσσόφαγε και γι αυτό έπεσα κάτω όταν σκόνταψα.

Τελικά, απ’ ότι μου είπε ο πατέρας μου μετά το ατύχημα, το πέσιμό μου στο οδόστρωμα εκείνο το βράδυ  εξηγείται από το νόμο της βαρύτητας και δεν φταίει το κακό μάτι ή η γλωσσοφαγιά κάποιου/κάποιας.

Ευχαριστώ πολύ τον πατέρα μου που μου είχε κάνει δώρο τις συγκεκριμένες γόβες οι οποίες με μάθανε μεταξύ άλλων να πιστεύω πιο εύκολα στους νόμους της φύσης από εδώ και πέρα!

Αλλά ρε παιδιά, δεν πρέπει κάποτε να καταργηθεί αυτός ο κακός νόμος; Πόσοι/ες πρέπει να πέσουνε κάτω για να αντιληφθεί η φύση ότι τέτοιοι νόμοι δεν αξίζει να  υπάρχουν;»

Υποβολή σχολίου

