Σχολιάστε

Σοκάρει καταγγελία για το site του Νίκου Χατζηνικολάου: «Του μίλησα στον πληθυντικό και αυτός μου έριξε ban!»

15qp18y

Σοκάρει τον δημοσιογραφικό κόσμο αλλά και σύσσωμο τον ελληνικό λαό η καταγγελία που ήρθε πριν λίγο στο φως από φανατικό αναγνώστη της γνωστής δημοσιογραφικής διαδικτυακής ιστοσελίδας του Νίκου Χατζηνικολάου (enikos.gr) σύμφωνα με την οποία ο διάσημος Έλληνας δημοσιογράφος φέρεται να μπλόκαρε από την ιστοσελίδα του τον συγκεκριμένο τακτικό αναγνώστή επειδή τόλμησε απλά να του μιλήσει στον πληθυντικό!

Δείτε τί ακριβώς καταγγέλλει ο μέχρι πρότινος φανατικός θαυμαστής του Νίκου Χατζηνικολάου ο οποίος μπλοκαρίστηκε με συνοπτικές διαδικασίες από τον γνωστό τηλεπαρουσιαστή μόλις του μίλησε στον πληθυντικό αριθμό:

«Είμαι (μάλλον ήμουν, γιατί πλέον άλλαξα ριζικά άποψη μετά από το συμβάν) φανατικός αναγνώστης της διαδικτυακής ιστοσελίδας του Νίκου Χατζηνικολάου (enikos.gr). Τον συγκεκριμένο δημοσιογράφο τον θαύμαζα υπερβολικά από παλιά. Παρακολουθούσα πάντα φανατικά  τον κύριο Χατζηνικολάου από την εποχή που παρουσίαζε τα δελτία είδησεων στο αδικοχαμένο Alter. Επίσης ήμουνα φανατικός τηλεθεατής των δελτίων ειδήσεων που παρουσιάζει τώρα στο STAR καθώς και των τωρινών τηλεοπτικών εκπομών του στον ίδιο σταθμό που φέρνει απλό κόσμο στο studio ο οποίος κάνει απευθείας ερωτήσεις σε πολιτικούς και άλλους παράγοντες του τόπου μας.

Η άποψή μου όμως για τον συγκεκριμένο κύριο άλλαξε ριζικά σήμερα μόλις του μίλησα στον πληθυντικό αριθμό σε σχόλιο ανάρτησής του στο site του. Αμέσως μόλις έκανα το λάθος να του μιλησω στον πληθυντικό αριθμό, ο κύριος Χατζηνικολάου μου μίλησε φανερά εκνευρισμένος με την πράξη μου και με συνοπτικές διαδικασίες μου έριξε ban στο site του (μου απαγόρευσε δηλαδή την υποβολή σχολίων στις αναρτήσεις του site), με μπλόκαρε επίσης από το τουίτερ τόσο το προσωπικό του όσο και της σελίδας του και φυσικά μου έριξε ban και στην σελίδα της ιστοσελίδας του στο facebook.

Η αλήθεια είναι ότι είχα δει διάφορα banner-άκια στην σελίδα του που λέγανε » εδώ μιλάμε στον ενικό» αλλά δεν μπορούσα να διανοηθώ με τίποτα ότι τα εννοεί στην κυριολεξία και ότι δεν επιτρέπει με τίποτα να του μιλήσει κάποιος αναγνώστης της σελίδας του στον πληθυντικό!

logo

enikos

Ο διάλογός μου με τον Νίκο Χατζηνικολάου που τον ανάγκασε να με μπλοκάρει χωρίς δεύτερη κουβέντα ήταν ο εξής:

– Καλησπέρα κύριε Χατζηνικολάου! Τί κάνετε; Πώς πάνε οι δουλειές;

(Ν.Χ.) – Σας παρακαλώ πολύ κύριε! Δεν σας επιτρέπω να μου μιλάτε στον πληθυντικό! Καλά, δεν έχετε διαβάσει ποτέ του κανονισμούς της σελίδας; ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΣΤΟΝ ΕΝΙΚΟ! Χάρηκα για την γνωριμία λοιπόν. Σας μπλοκάρω τώρα οριστικά την πρόσβαση από το site για παραβίαση των όρων λειτουργίας της ιστοσελίδας μου!»

Υποβολή σχολίου

