Σχολιάστε

Έξαλλος ο Τάκης Χατζής με την χαμηλή απόδοση του συνεχούς σπαμαρίσματος του site του σε κάθε παράθυρο που βγαίνει!

xatzis

Σε έξαλλη κατάσταση βρίσκεται τις τελευταίες ώρες σύμφωνα με πληροφορίες ο γνωστός δημοσιογράφος και ιδιοκτήτης του newpost.gr Τάκης Χατζής. Αιτία του έντονου εκνευρισμού του γνωστού δημοσιογράφου είναι η χαμηλή  σχετικά επισκεψιμότητα που παρατηρείται στην δημοσιογραφική του ιστοσελίδα παρά το καθημερινό και συνεχές σπαμάρισμα της διεύθυνσης του site του σε όποιο παράθυρο τηλεοπτική εκπομπής και αν εμφανίζεται.

Η σημερινή και εντόνως φορτισμένη κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο γνωστός δημοσιογράφος οφείλεται στο ότι  η δημοσιογραφική του ιστοσελίδα (newpost.gr) σύμφωνα με την γνωστή σελίδα μέτρησης επισκεψιμότητας  alexa έπεσε πριν λίγες ώρες απροσδόκητα κάτω από την 100ή θέση στην Ελλάδα διαψεύδοντας έτσι τις προβλέψεις του Τάκη Χατζή ο οποίος ήλπιζε ότι με το σπαμάρισμα του site του στην οθόνη κατά την χθεσινή παρουσία του στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου στο Star (η οποία σημειώνει μεγάλη θεαματικότητα) θα κατάφερνε η σελίδα του να αποσπάσει τα απαιτούμενα κλικς ώστε να παραμείνει έστω και οριακά μέσα στα 100 πιο δημοφιλή sites του ελληνικού διαδικτύου.

Δείτε τί δήλωσε ο Τάκης Χατζής στο komikotragiko σχετικά με τόσο με το δράμα που βιώνει, όσο και με τις ιδέες που έχει στο μυαλό του για να αντιστρέψει την κατάσταση.

«Βγαίνω στην εκπομπή του Νίκου Ευαγγελάτου στο SKAI κάθε μέρα μόνο και μόνο για να προβάλλω το site μου. Έχει βαρεθεί ο σκηνοθέτης της εκπομπής να  κοτσάρει το site μου συνέχεια μέσα στο παράθυρο που βγαίνω. Μια φορά σε ένα  διάλειμμα της εκπομπής παραλίγο να έρθουμε στα χέρια με τον σκηνοθέτη επειδή έβγαλε απροειδοποίητα το site από το πλάνο και έχασα 100 κλικς τζάμπα. Σε όποιο κανάλι και να πάω έχω ζητήσει να βάζουνε πάντα ως γαρνιτούρα δίπλα στην φάτσα μου το site.

Παρ’ ολα αυτά θεωρώ πως η διαφήμιση αυτή δεν έχει αποδώσει όσο θα περίμενα. Είμαι απογοητευμένος αλλά δεν πρόκειται να το βάλω κάτω. Έχω κάποιες ιδέες στο μυαλό μου τις οποίες σκοπεύω να θέσω άμεσα σε εφαρμογή προκειμένου να πάρω τα κλικς που έχω βάλει στόχο. Ενδεικτικά:

1. Σκέφτομαι να γράψω με κάποιον μαρκαδόρο μάυρου φυσικά χρώματος το site μου στο μέτωπό μου για να φαίνεται έτσι πιο ξεκάθαρα στους τηλεθεατές.

2. Λέω να κάνω τατουάζ στο μέτωπο με την διεύθυνση του site μου για να την βλέπουν θέλουν δεν θέλουν τόσο οι τηλεθατές όσο και οποιοσδήποτε συναναστρέφεται μαζί μου πέρα από την τηλεόραση.

3. Ενδέχεται να καταφύγω  τοποθέτηση ειδικού αυτοκόλλητου στο μέτωπο που θα έχει πάνω την σελίδα μου.

4. Έχω σκεφτεί πως πρέπει να σταματήσει πλέον η γυναίκα μου να με φωνάζει με το πραγματικό μου όνομα όταν μας ακούνε και άλλοι. Λέω να της πως να με αποκαλεί με το όνομα του site μου για διαφημιστικούς λόγους. Το ίδιο μέτρο νομίζω πρέπει ζητήσω να εφαρμόσουν και όλοι οι συγγενείς και οι φίλοι μου όταν μου μιλάνε μπροστά σε κόσμο.

5.  Ως έσχατη λύση θεωρώ το να αρχίσω να βγαίνω στις εισόδους του μετρό και να μοιράζω φυλλάδια με το site μου όπως κάνουνε οι αλλοδαποί για να διαφημίσουνε αμφιβόλου ποιότητας mediums και μάγους».

Υποβολή σχολίου

