Σχολιάστε

Με ΜΑΥΡΙΣΜΑ στο σώμα και ΜΑΥΡΟ μαγιό στη Μύκονο, πένθησε για τον πρόσφατο χωρισμό του ο Πέτρος Κωστόπουλος!

kostopoulos

Σε κατάσταση έντονης συγκινησιακής φόρτισης και οξείας ψυχολογικής αποσάρθρωσης παραμένει για τέταρτη συνεχή εβδομάδα μετά τον χωρισμό του με την γυναίκα της ζωής του Τζένη Μπαλατσινού, ο διάσημος τηλεπαρουσιαστής Πέτρος Κωστόπουλος.

Ψυχολογικά καταβεβλημένος από τη μεγάλη διάσταση που είχε πάρει εδώ και καιρό η υπόθεση του διαζυγίου του, μία υπόθεση η οποία πρέπει να υπενθυμίσουμε πως είχε προκαλέσει ισχυρό κύμα αυθόρμητων και μαζικών κινητοποιήσεων τόσο στον χώρο των social media όσο και στα εκατοντάδες μπαρ του νησιού των ανέμων, ο Πέτρος Κωστόπουλος επέλεξε για ακόμη μία φορά τη Μύκονο προκειμένου αυτή τη φορά να πενθήσει για ένα διαζύγιο το οποίο ακόμη δεν έχει καταφέρει να ξεπεράσει.

Τα έχει «βάψει μαύρα» κυριολεκτικά ο κορυφαίος παράγοντας της ελληνικής showbiz!

Το πρωί της Τετάρτης με ένα μαγιό μαύρου χρώματος -για ευνόητους λόγους– και με ένα χαρακτηριστικά μαυρισμένο -επίσης εσκεμμένα- κορμί, ο Πέτρος Κωστόπουλος έκανε την εμφάνισή του στη γνωστή παραλία Ψαρού της Μυκόνου με μοναδικό σκοπό -όπως δήλωσε στους δημοσιογράφους- να κάνει ηλιοθεραπεία προκειμένου να γίνει όσο πιο μαύρος γίνεται στα πλαίσια του βαρέος πένθους το οποίο όπως υποστηρίζει βιώνει.

«Πολλές φορές όταν βουτάει το κεφάλι του μέσα στο νερό της θάλασσας η καρδιά μας χτυπάει δυνατά αφού κάθε φορά αναρωτιόμαστε αν πρόκειται όντως για βουτιά αναψυχής ή για απόπειρα αυτοκτονίας του. Όταν βλέπουμε το κεφάλι του να ξεπροβάλλει πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας ανακουφιζόμαστε».

δηλώνει στο komikotragiko παρέα που συχνάζει στην παραλία που επισκέπτεται καθημερινά ο Πέτρος Κωστόπουλος.

«Ο μοναδικός λόγος για τον οποίο βρίσκομαι εδώ είναι να πενθήσω για τον χωρισμό μου με την Τζένη.

Νομίζω κάτι τέτοιο μπορεί πολύ εύκολα να το διαπιστώσετε και εσείς αν προσέξετε τόσο το χρώμα του μαγιό που επέλεξα να φορέσω όσο και το  έντονο μαύρισμα που έχω σκόπιμα αφήσει να εξελιχθεί στο σώμα μου.

Αναγκάζομαι να φοράω συνεχώς γυαλιά ηλίου προκειμένου να μην φαίνονται τα -επίσης μαύρα- δάκρυά μου!

Θέλω για ακόμη μία φορά να ευχαριστήσω δημόσια όσους συνεχίζουν να αγωνίζονται ενάντια στο διαζύγιο μου με την Τζένη.

Θα ήταν επίσης μεγάλο ατόπημα να μην εκφράσω τις θερμές μου ευχές στον Ελληνικό ήλιο ο οποίος στέκεται σθεναρά δίπλα μου στην δύσκολη αυτή φάση πένθους που βιώνω. Χωρίς αυτόν θα ήταν αδύνατο να μαυρίσω προκειμένου να εκφράσω το πένθος μου.

Τα χρέη μου δεν μου επέτρεπαν δυστυχώς να καταφύγω στη λύση του solarium η οποία απαιτεί χρήματα τα οποία δυστυχώς αδυνατώ να διαθέσω.

Η συνεχής ηλιοθεραπεία με σκοπό να γεμίσω το κορμί μου με το πένθιμο χρώμα που αρμόζει στην περίσταση ήταν κάτι παραπάνω από μονόδρομος».

δήλωσε -μεταξύ άλλων – ο ψυχολογικά ράκος τηλεπαρουσιαστής στους δημοσιογράφους που του διέκοψαν για λίγο την πένθιμη κατάσταση που βίωνε.

Κάντε Like στην σελίδα του komikotragiko στο Facebook κάνοντας κλικ εδώ!

Υποβολή σχολίου

