Σχολιάστε

Στην ανεργία οδηγεί τον Γιούρι Γκέλερ το λύγισμα του νέου i-Phone 6 της Apple!

geler

Άκρως αρνητικές εξελίξεις στην πολυετή σταδιοδρομία του διάσημου mentalist ο οποίος έγινε γνωστός σε όλο τον πλανήτη για το αποτελεσματικό λύγισμα τόσο κουταλιών όσο και άλλων αντικειμένων, οδηγεί η εντυπωσιακή ικανότητα των νέων i-phones 6 της Apple να λυγίζουν!

Για στοχευμένη κίνηση της Apple που είχε ως μοναδικό στόχο την επαγγελματική του εξόντωση και το άδοξο σβήσιμό του από το χάρτη των επιφανών λυγιστών, κάνει λόγο ο Γιούρι Γκέλερ μιλώντας αποκλειστικά στο komikotragiko!

Ενώ λίγες μόνο ημέρες έχουν περάσει από την έκρηξη του απίστευτου σκανδάλου σχετικά με την μεγάλη ικανότητα ευλυγισίας που διαθέτουν τα νέα έξυπνα κινητά της Apple (i-phones 6), ο διάσημος μάγος Γιούρι Γκέλερ μην αντέχοντας άλλο τις δραματικές συνέπειες που έχει το παράδοξο αυτό χαρακτηριστικό γνώρισμα των νέων προϊόντων της Apple στην επαγγελματική του εξέλιξη, αποφασίζει επιτέλους να σπάσει τη σιωπή του δηλώνοντας παράλληλα αποφασισμένος για πόλεμο μέχρι εσχάτων με την γνωστή αμερικανική εταιρεία τεχνολογίας, που του στέρησε πραξικοπηματικά (όπως χαρακτηριστικά αναφέρει) την επέκταση της καριέρας του στο λύγισμα και άλλου είδους αντικειμένων (εκτός των κουταλιών δηλαδή). 

Ακολουθούν όλες οι άκρως συγκινητικές δηλώσεις του γνωστού Ισραηλινού μάγου στο komikotragiko, σχετικά με τις δραματικές εξελίξεις που βιώνει μετά από το φιάσκο της Apple όλη η επαγγελματική του πορεία στο λύγισμα αντικειμένων.

«Βρίσκομαι κυριολεκτικά ένα βήμα πριν την ανεργία και την εξαθλίωση. Το νέο χαρακτηριστικό των I-phones που έχουν την ικανότητα να λυγίζουν χωρίς να χρειάζεται η παρέμβαση κάποιου ειδικού όπως είμαι εγώ, μου στέρησε πραξικοπηματικά τη δυνατότητα να επεκτείνω τα μαγευτικά shows μου με λυγίσματα και σε άλλου είδους αντικείμενα, πέρα από τα κουτάλια με τα οποία όλοι στην Ελλάδα με είχατε πρωτοανακαλύψει!

Δεν νομίζω ότι είναι τυχαίο το γεγονός ότι λίγες μέρες πριν την κυκλοφορία του I-phone 6, διαπιστώνοντας τον μεγάλο κορεσμό του κόσμου στην επίδειξη κουταλο-λυγισμάτων, είχα δηλώσει δημοσίως στο κοινό μου ότι το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα σκοπεύω να εξειδικευθώ στο λύγισμα έξυπνων κινητών.

Προφανώς η δήλωσή μου αυτή δεν πέρασε καθόλου απαρατήρητη από τα κοπρόσκυλα της Apple τα οποία σε μία σκανδαλώδη προσπάθεια επαγγελματικής μου εξόντωσης, εισήγαγαν απροειδοποίητα την δυνατότητα ευλυγισίας σε όλα τα νέα προϊόντα τους!

Η Apple με το έτσι θέλω, επιθυμώντας να βάλει πρόωρο και άδοξο τέλος σε κάθε σενάριο επαγγελματικής μου διεύρυνσης έκανε τα κινητά της να λυγίζουν όπως ακριβώς τα κουτάλια που με τόσους τόνους ιδρώτα λύγιζα εγώ στις παλιές αξέχαστες εκπομπές του Κώστα του Χαρδαβέλλα στην ελληνική τηλεόραση.

To σκάνδαλο αυτό της Apple δεν πρόκειται όμως να περάσει έτσι. Επιφυλάσσομαι για νομικές ενέργειες οι οποίες θα ξεσκεπάσουν άμεσα όλη τη συνωμοσία που έστησαν εναντίον μου οι σκιώδεις αυτοί και πραγματικά ανεκδιήγητοι Αμερικανοί κύριοι!

Σας ευχαριστώ πολύ για το βήμα που μου δώσατε! Συγγνώμη που λύγισα πριν από συγκίνηση την ώρα που σας μιλούσα. Δεν ήταν και αυτό show. Μου βγήκε αυθόρμητα από τη συγκίνηση που νιώθω για την πρόωρη αυτή καταστροφή της καριέρας μου».

 Κάντε Like στην σελίδα του komikotragiko στο Facebook κάνοντας κλικ εδώ!

Υποβολή σχολίου

