Σοφία Βούλτεψη: «ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ είναι να σου χαλάνε τα μαλλιά!»

voultepsi

Τον δικό της ορισμό για την πολυδιάστατη κατά πολλούς σημασία της έννοιας «τρομοκρατία» στις μέρες μας, έδωσε η κυβερνητική εκπρόσωπος και γνωστή δημοσιογράφος Σοφία Βούλτεψη με σύντομη τηλεφωνική της παρέμβαση σε τηλεοπτική πολιτική εκπομπή που προβλήθηκε από την κρατική τηλεόραση (ΝΕΡΙΤ) το πρωί της Κυριακής.

Η ευρέως γνωστή για τη μεγάλη σημασία που δίνει στο χτένισμα των μαλλιών της βουλευτίνα της Νέας Δημοκρατίας η οποία μάλιστα στο πρόσφατο παρελθόν δεν είχε διστάσει να εξομολογηθεί δημόσια ότι εξαναγκάζεται να ξυπνάει από τις 6 το πρωί (παρακαλώ) προκειμένου να προλαβαίνει να φτιάχνεται και να βάφεται , προέβη χαρακτηριστικά στις ακόλουθες δηλώσεις:

«Ακούω συνεχώς ότι η κυβέρνηση ασκεί με την πολιτική της τρομοκρατία στον κόσμο και άλλες τέτοιες κουταμάρες. Έχει τύχει να  διαβάσω κατά καιρούς και κάτι συνθήματα σε τοίχους των Εξαρχείων την ώρα που πηγαίνω στο κομμωτήριο που βρίσκεται στο Κολωνάκι, και ειλικρινά μου έρχεται να βγω από τα ρούχα μου (κι ας χαλάσει ακόμη και το μαλλί μου ως συνέπεια αυτού).

Κάποιοι ανεγκέφαλοι και προφανώς ακραίοι αλλά και περιθωριακοί τύποι- έχουν γράψει πχ σε τοίχους ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ να ψάχνεις για δουλειά, άλλος λέει ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ειναι  τα δελτία ειδήσεων των 8, άλλος λέει ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ η μαύρη εργασία κλπ.

Έχω διαβάσει γενικότερα, διαφόρων ειδών και άπειρες σε αριθμό μπούρδες σε βιβλία και δήθεν επαναστατικά πολιτικά μανιφέστα και ειλικρινά έχω αηδιάσει.

Παρακολούθησα με ενδιαφέρον και τη συζήτηση που κάνετε στην εκπομπή και πιστεύω επιβαλλόταν να πάρω και εγώ τηλέφωνο για να σας πω την δική μου άποψη επί του θέματος.

Λοιπόν, ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ να πηγαίνεις στην Βουλή και το κλιματιστικό να είναι στο υψηλότατο επίπεδο με αποτέλεσμα να σου χαλάει το μαλλί.

ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ να ανεβαίνεις σε μηχανή και να πρέπει να βάλεις κράνος χαλλώντας έτσι το μαλλί.

ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ να πρέπει να κάνεις δηλώσεις ως κυβερνητικός εκπρόσωπος και να μην γνωρίζεις πώς ακριβώς φαίνονται τα μαλλιά σου στην τηλεόραση.

ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ να είσαι βουλευτίνα του ελληνικού κοινοβουλίου και να σε εξαναγκάζουν τα ωράρια της δουλειάς να ξυπνάς από τις 6 το πρώι για να φτιάχνεις τα μαλλιά σου και να βαφτείς.

ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ να είσαι στη Βουλή και να πρέπει να πας μετά στα Hondos Center, και να συναντάς στη Λεωφόρο Αμαλίας μποτιλιάρισμα.

ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ που δεν υπάρχει μέσα στη Βουλή ένα κομμωτήριο ειδικά για όσους βουλευτές ασχολούνται συνεχώς με τις τρίχες τους όπως εγώ.

ΑΥΤΗ Η ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ για την οποία δεν μίλησε και δεν θα μιλήσει ποτέ κανείς!

Σας ευχαριστώ πολύ που με ακούσατε!

Πάω να φτιάξω το μαλλί μου!» 

Κάντε Like στην σελίδα του komikotragiko στο Facebook κάνοντας κλικ εδώ!

