Προτάσεις να λέει ζώδια και μέλλον δέχεται ο Ρομπέρτο μετά την πρόγνωση ακριβείας του για το ΟΣΦΠ-Γιουβέντους!

mellontologos

Τρέμουν μπροστά στις πρωτοφανείς ικανότητες πρόγνωσης του τερματοφύλακα του Ολυμπιακού, Πητ Παπαδάκος, Νίκος Χορταρέας, Βίκυ Παγιατάκη, Λίτσα Πατέρα, καθώς και άλλα διακεκριμένα μέντιουμ αλλά και αστρολόγοι της πατρίδας μας!

Πανικός και χαρακτηριστική κατήφεια άρχισε να επικρατεί στις τάξεις όλων των εν ενεργεία μελλοντολόγων και αστρολόγων της χώρας μας αμέσως μετά το σφύριγμα της λήξης της χθεσινής ποδοσφαιρικής αναμέτρησης του Ολυμπιακού με τη Γιούβεντους στο γήπεδο «Γεώργιος Καραϊσκάκης», μίας αναμέτρησης η οποία έληξε θριαμβευτικά για την ομάδα του λιμανιού με σκορ 1-0 υπέρ των ερυθρόλευκων.

Αιτία του παραπάνω κλίματος, οι απίστευτες μελλοντολογικές-αστρολογικές ικανότητες του μεγάλου πορτιέρο του Ολυμπιακού ο οποίος όπως φαίνεται και από την φωτογραφία που αναδημοσιεύουμε, μία μέρα πριν το μεγάλο ματς είχε προβλέψει κάνοντας δηλώσεις σε γνωστή ιταλική Εφημερίδα με απόλυτη ακρίβεια τόσο το τελικό σκορ όσο και τον σκόρερ του χθεσινού ματς.

Αυτός είναι και ο λόγος που από τα ξημερώματα της Πέμπτης άρχισαν να χτυπάνε συνεχώς τα τηλέφωνα του μεγάλου τερματοφύλακα του Ολυμπιακού από ιδιοκτήτες τηλεοπτικών καναλιών που ζητούσαν επιτακτικά από τον Ρομπέρτο να αναλάβει (ακόμη και) μόνος του την παρουσία εκπομπών με αστρολογικές και μελλοντολογικές προβλέψεις!

Ήδη, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, ο Ρομπέρτο έχει δεχτεί προτάσεις συνεργασίας από τουλάχιστον 6 μεγάλους ελληνικούς ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς της χώρας μας, ενώ έντονο είναι και το ενδιαφέρον από ιδιοκτήτες ξένων τηλεοπτικών συχνοτήτων οι οποίοι επιθυμούν διακαώς να τον αξιοποιήσουν σε κάποια από τις εκπομπές των καναλιών τους.

Πέρα όμως από τις δεκάδες επαγγελματικές προτάσεις που έχει αρχίσει ήδη να δέχεται ο μεγάλος τερματοφύλακας των ερυθρολεύκων, χαρακτηριστικά της απήχησης που ήδη έχει αποκτήσει στις λαϊκές μάζες ως μελλοντολόγος, είναι τα δεκάδες μηνύματα που -όπως ο ίδιος εξομολογήθηκε στους δημοσιογράφους- δέχεται από απελπισμένους Έλληνες στους προσωπικούς λογαριασμούς που διατηρεί σε facebook και twitter.

Μεταξύ αυτών ξεχωρίσαμε τα ακόλουθα:

1. Ρομπέρτο, πες μου σε παρακαλώ καμάρι μου, σύνταξη θα πάρω;

2. Ρομπέρτο, θα ήθελα να μας πεις τί βλέπεις σχετικά με την οικονομία της χώρας; Θα βγούμε από το τέλμα άμεσα ή ο Σαμαράς μας δουλέυει αβέρτα;

3. Ρομπέρτο, στα πόσα μνημόνια θα λήξει το μαρτύριο των Ελλήνων; Απάντα σε παρακαλώ. Είσαι η μόνη μας ελπίδα πλέον.

4. Ρομπέρτο, για εκλογές τί βλέπεις; Θα γίνουν πριν τον Φεβρουάριο; Απάντα γιατί καίγομαι. Πρέπει να είμαι εδώ εκείνη την μέρα για να πάω να ψηφίσω. Το έχω υποσχεθεί στην μάνα μου.

5.  Ρομπέρτο, θέλω 5 στανταράκια σε παρακαλώ για το σημερινό κουπόνι του Στοιχήματος. Στο επισυνάπτω στο μήνυμα για να του ρίξεις μια ματιά και να μου πεις.

6. Ρομπέρτο, γκόμενα εγώ πότε θα βρω; Έχω απελπιστεί. Please απάντα όταν το δεις.

7. Ρομπέρτο, μου έκανε like στο facebook εχτές μία Μαρία. Τί βλέπεις; Θα μου κάτσει ή απλά με δοκιμάζει;

8. Ρομπέρτο, θέλω 6 αριθμούς για το τζόκερ. Please απάντα άμεσα.

9. Ρομπέρτο καίγομαι! Έχει να με πιάσει χέσιμο εδώ και μία εβδομάδα. Θα ζήσω;

10. Ρομπέρτο, βοήθεια! To έκανα εχθές με την γκόμενα χωρίς προφυλακτικό ο μαλάκας. Βλέπεις να γίνομαι πατέρας άμεσα; Είμαι απελπισμένος!

Κάντε Like στην σελίδα του komikotragiko στο Facebook κάνοντας κλικ εδώ!

