Με βροντερό ΟΧΙ σε 2 Ιταλικές Μακαρονάδες τίμησε την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου ο Βενιζέλος!

veniz-thumb-large

Με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο αποφάσισε να τιμήσει την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελος Βενιζέλος.

Ειδικότερα, όπως εξομολογήθηκε στους δημοσιογράφους ο ίδιος ο πρόεδρος της μεγάλης δημοκρατικής παράταξης, λίγες μόλις ώρες μετά την παρακολούθηση εκ μέρους τους της φετινής μεγαλειώδους μαθητικής παρέλασης στην Αθήνα, προέβη σε μία πρωτοφανή για τον σωματικό όγκο του προσωπική θυσία η οποία έχει ήδη αρχίσει να συζητιέται έντονα στα τηλεοπτικά κανάλια, σκορπώντας παράλληλα τεράστιο κύμα συγκίνησης σε όλο τον ελληνικό λαό.

Είπε βροντερό ΟΧΙ σε δύο λαχταριστές Ιταλικές Μακαρονάδες!

Η ώρα είχε ξεπεράσει για λίγα δευτερόλεπτα της ώρα τις 3.00 μ.μ. όταν ο Ευάγγελος Βενιζέλος, ο οποίος να σημειώσουμε είχε να γευματίσει από το βράδυ της Δευτέρας, καθόταν αναπαυτικά στην τραπεζαρία της οικίας του μαζί με σύσσωμη την οικογένειά προκειμένου να απολαύσει το καθιερωμένο μεσημεριανό του γεύμα.

Ξαφνικά, και ενώ η σύζυγος του Ευάγγελου Βενιζέλου η οποία είχε αναλάβει η ίδια το μεσημέρι της Τρίτης το γεύμα της οικογένειας, πρότεινε στον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ να καταβροχθίσει 2 λαχταριστές μακαρονάδες με παραδοσιακή ιταλική συνταγή, εκείνος στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων της ημέρας και σε μία κίνηση με βαρύ πολιτικό και εθνικό συμβολισμό για την χώρα αναφώνησε χωρίς δεύτερη σκέψη με έντονο τόνο φωνής: 

«ΟΧΙ γυναίκα! ΟΧΙ! Σήμερα δεν πρόκειται να φαω μακαρονάδες και μάλιστα ΙΤΑΛΙΚΕΣ! Είναι θέμα πατριωτισμού και πολιτικού ήθους.

Το 1940 ήταν ο Ιωάννης Μεταξάς που είπε το ηρωικό ΟΧΙ στους Ιταλούς. Το 2014 είμαι ΕΓΩ που αναλογιζόμενος τις θυσίες των προγόνων μου χάρις στους οποίους σήμερα είμαστε ελεύθεροι, θα τολμήσω την μεγάλη προσωπική μου αυτοθυσία!

ΟΧΙ λοιπόν γυναίκα. Δεν πρόκειται τούτη την ημέρα να πω ΝΑΙ, όσο και αν η κοιλιά μου θα επιθυμούσε πολύ κάτι τέτοιο! Ήρθε η ώρα να θυσιαστώ και εγώ για αυτόν τον λαό που με ψηφίζει τόσα χρόνια!

Πάρτες από μπροστά μου τώρα αμέσως. Δεν αντέχω άλλο να τις βλέπω. Θα αρχίσω πόλεμο! Σε παρακαλώ!»

Η είδηση αυτή του ιστορικού αυτού και συνάμα άκρως συγκινητικού ΟΧΙ του σύγχρονου εθνικού ήρωα Ευάγγελου Βενιζέλου δεν άργησε -όπως ήταν φυσικό- μετά από λίγα μόλις λεπτά να διαρρέει σε όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης της χώρας μας.

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ φανερά συγκινημένος κατά την έξοδο από την οικία του όπου και τον περίμεναν υπομονετικά δεκάδες ελληνικά και ξένα δημοσιογραφικά συνεργεία προέβη στις ακόλουθες δηλώσεις:

«Το σημερινό μου ΟΧΙ στις 2 Ιταλικές-τονίζω- μακαρονάδες ας αποτελέσει παράδειγμα προς μίμησην σε όλους τους έλληνες πολιτικούς της εποχής μας.

Ο λαός γυναίκα αυτές τις δύσκολες εποχές έχει ανάγκη από σύγχρονους ηγέτες που δεν θα διστάζουν να έρχονται -όποτε χρειαστεί- σε ρήξη και σύγκρουση με τα προσωπικά τους πάθη λέγοντας ΟΧΙ!

Τότε ήταν ο Ιωάννης Μετάξάς. Χαίρομαι πολύ που σήμερα ήμουν εγώ.

Σας ευχαριστώ πολύ όλους! Να είστε καλά!»

Κάντε Like στην σελίδα του komikotragiko στο Facebook κάνοντας κλικ εδώ!

