Θραύση στο διαδίκτυο κάνει η παιδική κομματική μπλούζα του Γιώργου Καρατζαφέρη!

unnamed

Από μικρό παιδί πιστός στο σύνθημα «Χέρι-Χέρι» ο πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ., με ατράνταχτες αποδείξεις!

Τον γύρο του διαδικτύου, προκαλώντας ανάμεικτες εντυπώσεις στον κόσμο, κάνει από το βράδυ της Δευτέρας το παιδικό μπλουζάκι που φέρεται να φόραγε ο πρόεδρος του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού Γιώργος Καρατζαφέρης όταν ήταν ακόμη μικρός. 

Η φωτογραφία με την επίμαχη μπλούζα η οποία δημοσιεύθηκε στο διαδίκτυο από τον ίδιο τον Γιώργο Καρατζαφέρη το βράδυ της Δευτέρας σε μία προσπάθεια πλήρους απόδειξης της αφοσίωσής του στον πατριωτικό αγώνα από πολύ μικρή ηλικία, αποτελεί σίγουρα μία ηχηρότατη απάντηση στους πολιτικούς του αντιπάλους που εδώ και χρόνια τον κατηγορούνε συνεχώς για πολιτική ασυνέπεια χαρακτηρίζοντάς τον παράλληλα ως «κωλοτούμπα της ελληνικής πολιτικής σκηνής».

Σημειώνουμε, ότι λίγα λεπτά πριν προβεί στην εν λόγω κίνηση ο πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ., είχε προηγηθεί μία θυελλώδη συνεδρίαση στα γραφεία του κόμματός του στην Καλλιρόης, κατά τη διάρκεια της οποίας  εκτοξεύθηκαν στον πρόεδρο δριμύτατοι χαρακτηρισμοί από συναγωνιστές του οι οποίοι τον κατέκριναν σφόδρα για αστάθεια και περίσσεια ευελιξία στις πολιτικές του θέσεις.

Ο πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ. μην αντέχοντας άλλο την οξεία κριτική και νιώθωντας ότι τον πνίγει το δίκαιο φώναξε χαρακτηριστικά με έντονο ύφος στα συγκεντρωμένα στελέχη του κόμματος:

«Λοιπόν, συναγωνιστές, έτσι είστε; Κωλοτούμπας ε; Λοιπόν!

Επειδή με προκαλείτε τώρα θα δείτε επιτέλους ποιός είναι κωλοτούμπας που φωνάζετε. Σας ανακοινώνω λοιπόν ότι σε λίγη ώρα πρόκειται να ανέβει στο διαδίκτυο φωτογραφία-ντοκουμέντο με μία κομματική μπλούζα που φορούσα καθημερινά από τότε που ήμουν μια σταλιά παιδί.

Στην μπλούζα αυτή είναι αποτυπωμένο το γνωστό σύνθημα του κόμματός μας Χέρι-Χέρι το οποίο εγώ υπηρετούσα κυριολεκτικά από κούνια. Και έρχονται τώρα κάποιοι τυχάρπαστοι -τάχα μου, τάχα μου- συναγωνιστές και έχουν το θράσος να με αποκαλούνε κωλοτούμπα εμένα, που πήγαινα χέρι-χέρι από τις παιδικές χαρές.

Ντροπή! Πραγματικά, ντροπή!»

Το βράδυ της Δευτέρας, ο αρχηγός του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού, προς έκπληξη πολλών συναγωνιστών του οι οποίοι θεώρησαν ότι όλα τα λεχθέντα στη συνεδρίαση από τον Καρατζαφέρη συνιστούσαν απλά ένα ξέσπασμα της στιγμής και τίποτε περισσότερο, δημοσίευσε τελικά την φωτογραφία με την επίμαχη κομματική μπλούζα.

Μάλιστα λίγα μόλις λεπτά μετά την δημοσίευση της φωτογραφία, ο Γιώργος Καρατζαφέρης προέβη στις ακόλουθες δηλώσεις μέσω του τηλεοπτικού του σταθμού ΑΡΤ:

«Σήμερα όλη η Ελλάδα είδε με τα μάτια της την μπλούζα που φόραγα στα παιδικά μου χρόνια. Μία μπλούζα που αποτελεί ακόμη μία ατράνταχτη απόδειξη ότι εγώ τηρούσα τις αρχές του πολιτικού μου κίνηματος ακόμη και από τότε που βρισκόμουν κυριολεκτικά στο άνθος της νιότης μου.

Τί να μου πούνε λοιπόν εμένα για κωλοτούμπες και λοιπά μπαρμπούτσαλα ορισμένοι; Επίσης θέλω να επισημάνω ότι στόχος μου ήταν κάποια μέρα, πέρα από το γνωστό Χέρι-Χέρι, να γίνει πράξη και το σύνθημα Πόδι-Πόδι που είναι και αυτό αποτυπωμένο στην μπλούζα μου όπως μπορείτε να δείτε.

Δυστυχώς όμως, τα ανθελληνικά συμφέροντα και το βάναυσο κατεστημένο δεν μας επέτρεψαν μέχρι στιγμής να κάνουμε πράξη και το «Πόδι-Πόδι». Είμαι όμως βαθιά πεπεισμένος ότι κάποτε το «Πόδι-Πόδι» θα γίνει και αυτό πραγματικότητα.

Και τότε η Ελλάδα θα είναι πραγματικά ελεύθερη. Πιστέψτε με!

Α, και για να μην το ξεχάσω, επειδή κάποιοι θα αρχίσουν σίγουρα να κάνουν διάφορες πλάκες σχετικά με το ροζ χρώμα που έχει το μπλουζάκι, θα τους πω απλά το εξής: Τί προτιμάτε; Πολιτικούς αρχηγούς με ροζ μπλουζάκια ή μήπως με ροζ βίντεο Ζαχόπουλου και λοιπά καλούδια στο λαιμό τους, όπως κάποιοι άλλοι στην πολυκατοικία μας;

Σας ευχαριστώ πολύ!»

Κάντε Like στην σελίδα του komikotragiko στο Facebook κάνοντας κλικ εδώ!

