Χωρίς μεταμφίεση γιόρτασε το Halloween ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης!

Mitsotakhs-parapol

Δυναμική αλλά χωρίς καμία απολύτως χρήση μεταμφίεσης δράκουλα ή άλλου αντίστοιχου τρομακτικού όντος, όπως αναμενόταν, ήταν η συμμετοχή του επίτιμου προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Κωνσταντίνου Μητσοτάκη στον εορτασμό του φετινού Halloween.

O 93χρονος Ελληνας Πολιτικός που ήδη αντιμετωπίζεται ως δράκουλας από την συντριπτική πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας, για καθαρά προσωπικούς λόγους, αποφάσισε να κάνει τη διαφορά και να συμμετάσχει κανονικά στην γνωστή γιορτή παρά το γεγονός ότι πρόκειται για ένα αμερικάνικης προέλευσης έθιμο το οποίο μάλιστα δεν υιοθετείται καν  από την ορθόδοξη χριστιανική εκκλησία της χώρας μας.

Όπως ο ίδιος ο πρώην πρωθυπουργός εξομολογήθηκε στους Έλληνες δημοσιογράφους το μεσημέρι της Κυριακής, η απουσία του από ένα τέτοιο έθιμο θα ισοδυναμούσε με υποκρισία εκ μέρους τους, αφού θα ήταν σαν να απαρνείται έτσι την ίδια του την φύση (δράκουλας).

«Η αλήθεια είναι ότι αρχικά σκεφτόμουν να μην συμμετάσχω και εγώ στη γιορτή.

Δυστυχώς, οι συνθήκες δεν έχουν ακόμη ωριμάσει στη χώρα μας προκειμένου να τηρείται και από εμάς τους Έλληνες ένα τόσο εντυπωσιακό έθιμο σαν και αυτό. Αυτό το γεγονός με έκανε λοιπόν αρχικά να διστάσω.

Η μεγάλη μου όμως αγάπη για τους βρυκόλακες και τους δράκουλες τους οποίους και για ευνόητους λόγους θεωρώ πλέον στενούς βιολογικούς συγγενείς μου, δεν μου άφηναν άλλα περιθώρια.

Δεν μπορούσα να λείψω εγώ από μια γιορτή κατά την οποία οι δρόμοι γεμίζουν με βρυκόλακες, δράκουλες και άλλα συγγενή τρομακτικά όντα όπως είμαι πλέον εγώ. Κάτι τέτοιο θα ήταν σαν να απαρνούμαι τον ίδιο μου τον εαυτό.

Στις 31 Οκτωβρίου λοιπόν παρευρέθηκα και εγώ κανονικά σε όλες τις εορταστικές εκδηλώσεις που έλαβαν χώρα στην Αμερική.

Περιπλανήθηκα λοιπόν και εγώ στους δρόμους της Αμερικής ως δράκουλας χωρίς φυσικά να χρειαστεί να φορέσω και εγώ -όπως οι υπόλοιποι- κάποια ειδική μεταμφίεση για αυτό το σκοπό.

Το να μην χρειάζεσαι να αγοράσεις στολή για να τρομάξεις τους άλλους αποτελεί πραγματικά μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα.

Περιττό να σας πω ότι κανένας από τους λοιπούς συμμετέχοντες στο event δεν παραξενεύτηκε που δεν φόραγα κάποια αμφίεση.

Έχουν μάθει να με αντιμετωπίζουν ως δράκουλα ακόμη και στην Αμερική!»

δήλωσε χαρακτηριστικά ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης στους δημοσιογράφους.

Κάντε Like στην σελίδα του komikotragiko στο Facebook κάνοντας κλικ εδώ!

