10 νέες πολυτελείς γούνες της ΓΙΑ ΤΑ ΓΟΥΝΑΡΑΔΙΚΑ που έρχονται, δώρισε η Αγγελοπούλου στον Τσίπρα!

gianna-aggelopoulou-sunantisi-me-aleksi-tsipra

Το δικό της λιθαράκι στην εντατική προετοιμασία του ΣΥΡΙΖΑ για την επανάσταση και τα γουναράδικα που αναμένονται πολύ σύντομα (και) στην χώρα μας, μία επανάστασης ηγετικό πρόσωπο της οποίας είναι και η ίδια όπως αποκάλυψε χωρίς δισταγμούς σε πρόσφατη συνέντευξή της, θέλησε να βάλει η Γιάννα Αγγελοπούλου-Δασκαλάκη η οποία συναντήθηκε το πρωί της Τρίτης με τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα.

Η αντισυστημική λαίδη  ξεκαθάρισε αρχικά στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης ότι το επαναστατικό της πνεύμα δεν της αφήνει κανένα περιθώριο για μελλοντική της προσχώρηση σε ένα light επαναστατικό κόμμα (όπως η ίδια αποκάλεσε τον ΣΥΡΙΖΑ).

Εν συνεχεία η διάσημη Ελληνίδα επιχειρηματία ενθουσίασε κυριολεκτικά τον Αλέξη Τσίπρα όταν του γνωστοποίησε πως 10 ολοκαίνουργιες lux γούνες που είχε αγοράσει πρόσφατα από το κοντινότερο γουναράδικο της λαϊκής γειτονιάς της θα αποτελούν από σήμερα ιδιοκτησία της Κουμουνδούρου για τις ανάγκες και μόνο των γουναράδικων που έρχονται.

Πρόκειται για 10 πολυτελείς γούνες κόκκινου χρώματος με ειδική κατασκευή η οποία τις καθιστά κυριολεκτικά άτρωτες από κάθε ενδεχόμενη επίθεση των αστυνομικών δυνάμεων σε όποιον επαναστάτη τις φορέσει.

Ακολουθούν όλα τα σημερινά λόγια της Γιάννας Αγγελοπούλου στον Αλέξη Τσίπρα, λόγια τα οποία σίγουρα θα συζητηθούν: 

«Κομπανιέρο Alexis, ας μην γελιόμαστε άλλο.

Η επανάσταση είναι πλέον προ των πυλών.

Εγώ έχω αρχίσει να κάνω ήδη τις προετοιμασίες μου.

Ξημεροβραδιάζομαι καθημερινά στα γουναράδικα της γειτονιάς μου και κάνω συνέχεια αγορές γούνινου εξοπλισμού.

Θέλω να είμαι πανέτοιμη για τα γουναράδικα τα άλλα, αυτά που εννούσε ο σύντροφος ο Άρης Βελουχιώτης παλιότερα Alexis. Ξέρεις εσύ πολύ καλά τι εννοώ.

Χωρίς γούνες στα άλλα τα γουναράδικα -που απ’ ότι ενημερώθηκα είναι και πολύ πιο βίαια- κομπανιέρο Alexis, είμαστε καταδικασμένοι να ηττηθούμε και το ξέρεις πολύ καλά αυτό.

Και όλα αυτά την ίδια στιγμή που κανένα στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ δεν βλέπω να φοράει γούνα ποτέ.

Τί συμβαίνει με τους συντρόφους στην Κουμουνδούρου Alexis;

Σε λίγο έρχονται τα γουναράδικα και αυτοί κάθονται και κυκλοφορούν ακόμη άοπλοι;

Μα δεν τους έχεις ενημερώσει καθόλου για αυτό που έρχεται Alexis;

Ευτυχώς όμως υπάρχω και εγώ που στην κόντρα μου με το κατεψυγμένο-συγγνώμη κατεστημένο ήθελα να πω πριν- προνοώ πάντα και για τους άλλους συντρόφους που δεν έχει καταλάβει δυστυχώς ακόμη την επαναστατική συγκυρία που πλησιάζει.

10 κόκκινες γούνες κομπανιέρο Alexis – 10 ολοκαίνουργιες κόκκινες γούνες μου με ειδική αντι-μπατσική υφή, από σήμερα να ξέρεις πως είναι δώρο από εμένα στο κόμμα σου.

Μην ξεχάσεις σε παρακαλώ να πεις αύριο στον Πάνο τον Σκουρλέτη να περάσει από την αυτοδιαχειριζόμενη βίλα μου στην Εκάλη να τις παραλάβει και τις 10.

Και να πεις σε παρακαλώ σε αυτή τη Ρένα τη Δούρου να μην ξεχνάει να τις σιδερώνει καθημερινά.

Δεν θα πάμε ατσαλάκωτοι στα γουναράδικα που έρχονται από λεπτό σε λεπτό.

Βενσερέμος κομπανιέρο Alexis!

Βενσερέμος!»

Κάντε Like στην σελίδα του komikotragiko στο Facebook κάνοντας κλικ εδώ!

