Απείχε από την ψηφοφορία για ΠτΔ επειδή δεν έβρισκε μαντήλι για να κλάψει ο Μπούκουρας!

Stathis-Mpoukouras-5701

Σε αποκάλυψη του πραγματικού λόγου που τον ανάγκασε να απουσιάζει από τον πρώτο γύρο ψηφοφορίας για την προεδρική εκλογή προχώρησε ο πρώην βουλευτής της Χρυσής Αυγής Ευστάθιος Μπούκουρας.

Ο γνωστός για την έφεσή του στο κοινοβουλευτικό κλάμα ανεξάρτητος βουλευτής και άλλοτε σκληροπυρηνικός Χρυσαυγίτης, το πρωί της Παρασκευής εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία αφού αρχικώς καταγγέλλει την πραξικοπηματική (όπως αποκαλεί) μη πώληση χαρτομάντηλων από το κυλικείο του κοινοβουλίου, εν συνεχεία διευκρινίζει ότι η οικονομική του κατάσταση δεν του επιτρέπει πλέον να ασκεί τα κοινοβουλευτικά του καθήκοντα στην υποκριτική.

Ακολουθεί αυτούσια η σημερινή ανακοίνωση του αποφυλακισμένου εδώ και δύο μέρες βουλευτή:

«Επειδή εδώ και δύο μέρες παρατηρώ να έχουν ξεκινήσει διάφορες συζητήσεις σχετικά με τον λόγο που απείχα από τον πρώτο γύρο ψηφοφορίας για την προεδρική εκλογή, θα ήθελα να αναφέρω τον πραγματικό λόγο απουσίας μου ώστε να μην δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις στον κόσμο.

Ελληνίδες και Έλληνες, με μεγάλη μου λύπη σας πληροφορώ ότι δεν πρόκειται να με ξαναδείτε να κλαίω εντός του ελληνικού κοινοβουλίου.

Πλέον, λόγω οικονομικής στενότητας, δεν έχω ούτε μαντήλι για να κλάψω, επομένως η παρουσία μου εντός της Βουλής νομίζω είναι κάτι παραπάνω από περιττή.

Δυστυχώς τα εκατοντάδες μαντήλια που είχα στην διάθεσή μου έχουν χρησιμοποιηθεί ήδη δεκάδες φορές από εμένα και έχουν έτσι υποστεί σημαντικές φθορές οι οποίες και δεν επιτρέπουν σε καμία περίπτωση νέα χρήση τους.

Και αυτό το ανθελληνικό κυλικείο που υπάρχει στο κοινοβούλιο δυστυχώς δεν πουλάει χαρτομάντηλα για να σκουπίζω τα δάκρυά μου όταν ανεβαίνω στο βήμα.

Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι το ανάλγητο ελληνικό κράτος θέλει να φιμώσει με κάθε τρόπο το δικαίωμα των βουλευτών στην κλάψα και στο μοιρολόι.

Θέλω να ζητήσω μία μεγάλη και δημόσια συγγνώμη από όλους τους λάτρεις της τραγωδίας που θα στερούνται πλέον του θεατρικού δράματος που σε κάθε ευκαιρία προσέφερα, αλλά πρόκειται για λύση ανάγκης.

Από τις αρχές της επόμενης εβδομάδας υπόσχομαι να ξεκινήσω νομικές ενέργειες προκειμένου να μπορεί κάθε Έλληνας βουλευτής να μπορεί να προμηθεύεται χαρτομάντηλα και κάθε είδους μαντήλια από το κυλικείο του ναού της δημοκρατίας. 

Σε περίπτωση που οι πρωτοβουλίες μου αυτές ευοδώσουν, υπόσχομαι πως θα ξαναεπιστρέψω στην Βουλή δυναμικά.

Διαφορετικά, όποιος εφεξής θέλει να απολαμβάνει το κλάμα μου θα υποχρεούται να δυστυχώς να επισκέπτεται ένα από τα δεκάθες θέατρα της ελληνικής επικράτειας με τα οποία και θα ξεκινήσω συνεργασία μέσα στις επόμενες ημέρες».

Κάντε Like στην σελίδα του komikotragiko στο Facebook κάνοντας κλικ εδώ!

