Απόπειρα δωροδοκίας του με μυρωδάτα παλτά της Ρ. Μακρή καταγγέλλει ο Ψαριανός!

giati-o-psarianos-murizei-to-palto-tis-raxil-makri.w_l

Μία νέα και πολύ περισσότερο περίεργη υπόθεση απόπειρας δωροδοκίας βουλευτή έρχεται σήμερα στο φως της δημοσιότητας!

Ο λόγος για τον ανεξάρτητο βουλευτή Γρηγόρη Ψαριανό ο οποίος το μεσημέρι του Σαββάτου προκάλεσε σάλο στην κοινή γνώμη όταν κατήγγειλε απόπειρα εξαγοράς της ψήφου του για την προεδρική εκλογή με δεκάδες μυρωδάτα παλτά της πρώην βουλευτού των Ανεξάρτητων Ελλήνων Ραχήλ Μακρή!

Ο ευρέως γνωστός για την μεγάλη αδυναμία που τρέφει στην όσμωση γυναικείων υποδημάτων, Γρηγόρης Ψαριανός, υποστηρίξε ότι αυτουργός στην απόπειρα εξαγοράς του ήταν άτομο που του παρουσιάστηκε με την ιδιότητα του του υπεύθυνου του καθαριστηρίου που στέλνει καθημερινά τα παλτά της η ανεξάρτητη πλέον βουλευτής.

«Ο συγκεκριμένος κύριος μου τόνισε πως λόγω της ιδιότητάς του έχει καθημερινά πρόσβαση στα παλτά της Ραχήλ Μακρή.

Μου είπε ότι εδώ και χρόνια διατηρεί καθαριστήριο στο κέντρο της Αθήνας στο οποίο και η ανεξάρτητη βουλευτής στέλνει καθημερινά τα ρούχα της για πλύσιμο και σιδέρωμα.

Ο συγκεκριμένος τύπος ήταν άριστος γνώστης του φετίχ που έχω με τα γυναικεία ρούχα και πάτησε ακριβώς πάνω σε αυτό.

Μου είπε πώς εάν στους επόμενους γύρους ψηφοφορίας συνταχθώ με το στρατόπεδο του «ΟΧΙ στον Σταύρο Δήμα» θα μου προσφέρει εντελώς δωρεάν περισσότερα από είκοσι παλτά της Ραχήλ για να τα μυρίζω καθημερινά κατά τον ελεύθερό μου χρόνο.

Είμαι βέβαιος πως ο συγκεκριμένος κύριος είχε λάβει εντολές να με προσεγγίσει, από γνωστούς μεγαλοπαράγοντες του αντιμνημονιακού στρατοπέδου που επιδιώκουν την προκήρυξη εκλογών και την πρόκληση του χάους στην χώρα.

Κάποιοι κύριοι που θέλουν εκλογές νόμιζαν πως θα με δελεάσουν πατώντας πάνω στα βίτσια μου, αλλά δυστυχώς την πάτησαν.

Ο Ψαριανός δεν βάζει τα φετίχ του πάνω από το εθνικό συμφέρον, όσο αυτό και αν σας πονάει.

Είμαι στη διάθεση των εισαγγελικών αρχών για να καταθέσω όλα τα στοιχεία που έχω στη διάθεσή μου. 

Όσοι πήγαν να παίξουν με την πατρίδα θα λογοδοτήσουν στη δικαιοσύνη!»

δήλωσε χαρακτηριστικά ο πρώην βουλευτής της ΔΗΜΑΡ ο οποίος σύμφωνα με πληροφορίες έχει στην κατοχή του καυτό οπτικοακουστικό υλικό γυρισμένο μέσα στο καθαριστήριο που έστελνε τα ρούχα της για πλύσιμο η Ραχήλ Μακρή.

Την ίδια στιγμή, η κυρία Μακρή με ανακοίνωσή που εξέδωσε εκτάκτως το απόγευμα του Σαββάτου διέψευσε κατηγορηματικά τον ισχυρισμό Ψαριανού ότι στέλνει τα ρούχα της σε καθαριστήριο, επισημαίνοντας σε υψηλούς τόνους ότι εδώ και χρόνια τα πλένει όλα στο χέρι.

Παράλληλα, η πρώην βουλευτής των ΑΝΕΛ ζήτησε άμεση διερεύνηση της υπόθεσης από την δικαιοσύνη προκειμένου όπως είπε να λάμψει η αλήθεια και να φύγουν οι σκιές τόσο από πάνω της όσο και ευρύτερα από το αντιμνημονιακό στρατόπεδο του ελληνικού κοινοβουλίου.

Κάντε Like στην σελίδα του komikotragiko στο Facebook κάνοντας κλικ εδώ!

