Μπούκουρας: «Εισέπραξα το καθήκον μου! Δεν το έπραξα! Ξέχασα το εισ»

×ÑÕÓÇ ÁÕÃÇ ÁÑÅÉÏÓ ÐÁÃÏÓ   ÐÏËÉÔÉÊÇ ÄÉÊÁÉÏÓÕÍÇ ÊÏÌÌÁ ÂÏÕËÅÕÔÇÓ ÓôÜèçò Ìðïýêïõñáò

Σε μία διευκρινιστική ανακοίνωση η οποία μεταβάλλει πλήρως το νόημα της φράσης που είχε εκστομίσει στους δημοσιογράφους λίγα μόλις λεπτά μετά τη λήξη του 2ου γύρου ψηφοφορίας για την προεδρική εκλογή, προχώρησε ο ανεξάρτητος βουλευτής Ευστάθιος Μπούκουρας.

Ειδικότερα, ο πρώην βουλευτής της Χρυσής Αυγής ο οποίος ψήφισε υπέρ της υποψηφιότητας του Σταύρου Δήμα, με ανακοίνωση που εξέδωσε το απόγευμα της Δευτέρας υποστήριξε ότι στις δηλώσεις στις προέβη το μεσημέρι ξέχασε από κεκτημένη ταχύτητα να βάλει την προθεση εις στο ρήμα πράττω.

Ακολουθεί αυτούσια όλη σημερινή διευκρινιστική ανακοίνωση του αποφυλακισμένου πλέον βουλευτή:

«Ελληνίδες και Έλληνες ψηφοφόροι μου,

Το μεσημέρι της Δευτέρας κατά τη διάρκεια των δηλώσεων που παραχώρησα έξω από τη βουλή σχετικά με την ψήφο στήριξης στον Σταύρο Δήμα προέβη δυστυχώς σε ένα στιγμιαίο λάθος.

Η πραγματική μου δήλωση ήταν Εισέπραξα το καθήκον μου και όχι Έπραξα το καθήκον μου.

Λίγο ο ενθουσιασμός μου για την υποψηφιότητα του συμπατριώτη μου Σταύρου, λίγο ο φόβος μου μην με ξαναστείλουν φυλακή στο μέλλον, με έκαναν δυστυχώς να πώ μία λάθος λέξη στις κάμερες με αποτέλεσμα να παρερμηνευθώ από πολλούς.

Τα υπόλοιπα που αφήνω να εννοηθούν θα σας τα εξηγήσω αναλυτικά άλλη φορά, όταν σταματήσω να κλαίω.

Θέλω να ευχαριστήσω θερμά όλους τους ψηφοφόρους μου που με στηρίζουν καθημερινά στον αγώνα που δίνω προσφέροντάς μου αφιλοκερδώς χαρτομάντηλα και σαμπουάν κατά των δακρύων από το υστέρημά τους.

Ζήτω ο Σταύρος Δήμας!

Ζήτω το ΠΑΣΟΚ!

Ζήτω ο Ανδρέας Παπανδρέου!

Ζήτω οι παλαίμαχοι αφισοκολλητές του όπως είμαι εγώ!

Ζήτω το κλάμα!

Zήτω όσοι με αποφυλάκισαν και τους έβγαλα σήμερα ασπροπρόσωπους ως αντάλλαγμα!».

Κάντε Like στην σελίδα του komikotragiko στο Facebook κάνοντας κλικ εδώ!

