Ρήγμα στο ΠΟΤΑΜΙ: «Συνομωσία ΤΟΥ ΦΑΛΛΟΥ» κι όχι του καλού ζητά ο Τατσόπουλος!

1

Απροσδόκητες εσωκομματικές διαμάχες μεγάλης πολιτικής έντασης φέρνει στο ΠΟΤΑΜΙ η πρόσφατη προσχώρηση του βασιλιά του σεξ Πέτρου Τατσόπουλου στις όχθες του!

Μετά τις δεκάδες αποχωρήσεις στελεχών του ΠΟΤΑΜΙΟΥ που ήρθαν ως αποτέλεσμα της διεύρυνσης αυτού με γνωστά πρώην κομματικά στελέχη, νέους πονοκεφάλους προκαλεί στον Σταύρο Θεοδωράκη η επιθυμία του Πέτρου Τατσόπουλου να επιβάλει την δικιά του κοσμοθεωρία στο MEGA-λο πολιτικό εγχείρημα του τόπου.

Ο γνωστός συγγραφέας και πρώην βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ σε μυστική συνάντηση που είχε το βράδυ της Παρασκευής με τον πρόεδρο του ΠΟΤΑΜΙΟΥ, ζήτησε την άμεση ανάκληση των δηλώσεων του τελευταίου για «ΣΥΝΟΜΩΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ» και χάραξη νέας πορείας που θα φέρει τον χαρακτηριστικό τίτλο «ΣΥΝΟΜΩΣΙΑ ΤΟΥ ΦΑΛΛΟΥ»!

Το παραπάνω γεγονός έχει κάνει ήδη πολλά θηλυκά στελέχη του ΠΟΤΑΜΙΟΥ να φαίνονται αποφασισμένα να αποχωρήσουν μη θέλοντας να ρισκάρουν να είναι αυτά τα νέα θύματα της αδίστακτης συγγραφικής σεξομηχανής!

Έκτακτο συνέδριο ζητάει ο Πέτρος Τατσόπουλος!

«Ή με το καλό ή με τον φαλλό» το νέο πολιτικό δίλημμα του ΠΟΤΑΜΙΟΥ!

Ακολουθεί αυτούσιος όλος ο διάλογος που φέρεται να είχαν οι δύο μεγάλοι πολιτικοί άνδρες:

Τατσόπουλος: Σταύρο, με εμένα στο ΠΟΤΑΜΙ όσα ήξερες για συνομωσία του καλού να τα ξεχάσεις.  Ξέρεις πολύ καλά ότι τις προάλλες είχα πάρει την μισή Αθήνα αγνοώντας μάλιστα τότε κάθε πολιτικό κόστος. Είμαι ο βασιλιάς του σεξ και πλέον το ΠΟΤΑΜΙ πρέπει να αλλάξει πολιτικό χαρακτήρα αναγκαστικά!

Θεοδωράκης: Ωραία και τί θες να κάνω τώρα; Να γίνουμε από κόμμα κάτι σαν τη SIRINA;

Τατσόπουλος: Όχι απλά θέλω να ανακαλέσεις άμεσα όσα άκουσα να λες για συνομωσία του καλού και λοιπά μπαρμπούτσαλα. Το ΠΟΤΑΜΙ με μία μηχανή του σεξ όπως είμαι εγώ, μόνο συνομωσία του φαλλού μπορεί να αυτοαποκαλείται. Εάν θέλεις, μπορούμε να κάνουμε και ένα συνέδριο να δούμε και την γνώμη των υπολοίπων στελεχών.

Θεοδωράκης: Ωραία. Είμαι μέσα για συνέδριο. Βρήκα και τί πιασάρικο πόστερ να βάλουμε. «Ή ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ Ή ΜΕ ΤΟΝ ΦΑΛΛΟ! ΔΙΑΛΕΧΤΕ!» 

Τατσόπουλος: Σπίρτο είσαι Σταύρο μου. Και θα φέρω και κάτι προφυλακτικά που μου είχαν περισσέψει από την ιστορική μου εξόρμηση. Χαμός θα γίνει! Άρχιζε να ψάχνεις για ημερομηνία!

Κάντε Like στην σελίδα του komikotragiko στο Facebook κάνοντας κλικ εδώ!

