Διαψεύδονται οι φήμες για τον ερχομό του House αν δεν εκλεγεί ΠτΔ, από τον ίδιο τον Dr.

drhousemittel_w573_h_m

Κυβερνητικά ψέματα τελικά οι συνεχείς ισχυρισμοί του Μαξιμού για προγραμματισμένο ερχομό του House στην πατρίδα μας, στην περίπτωση που δεν εκλεγεί Πρόεδρος της Δημοκρατίας ο Δήμας το μεσημέρι της Δευτέρας!

Mε σημερινή του παρέμβαση στην γνωστή Αμερικάνικη Εφημερίδα Νιου Γιορκ Τάιμς ο διάσημος γιατρός Mr House δηλώνει πλήρη άγνοια σχετικά με τα σενάρια που τον ήθελαν να επισκέπτεται τη χώρα μας και υποστηρίζει μάλιστα πως σκοπεύει να κινηθεί νομικά εναντίον όλων των στελεχών της κυβέρνησης που διέδιδαν τους επίμαχους ισχυρισμούς.

Ακολουθεί όλο το σημερινό άρθρο του Gregory House σε κεντρική στήλη των σημερινών New York Times:

«Πριν λίγες μέρες ενημερώθηκα δυστυχώς από φίλους συναδέλφους μου στην Ελλάδα ότι κάποιοι κυβερνητικοί πολιτικοί στην χώρα τους ισχυρίζονται καθημερινά ότι πρόκειται να επισκεφθώ την Ελλάδα το μεσημέρι της προσεχούς Δευτέρας.

Μου είπαν μάλιστα ότι η επίσκεψή μου στην χώρα τους έχει δήθεν σχεδιαστεί να πραγματοποιηθεί στην περίπτωση και μόνο που δεν καταφέρει να εκλέξει Πρόεδρο Δημοκρατίας το ελληνικό κοινοβούλιο.

Θα ήθελα να δηλώσω λοιπόν ρητά και κατηγορηματικά σε όλο τον Ελληνικό λαό πως όλα αυτά που τους λέει η κυβέρνηση για δήθεν ερχομό του House, αποτελούν άθλιες συκοφαντίες και ψεύδη για τα οποία και πρόκειται να επιδιώξω την ανάλογη αποζημίωση μέσα στις επόμενες ημέρες.

Δεν έχω καμία πρόθεση να επισκεφτώ την χώρα σας στο άμεσο μέλλον.

Οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις εδώ στο νοσοκομείο είναι ιδιαίτερα αυξημένες αυτή την περίοδο και δεν μου επιτρέπουν ταξίδια αναψυχής σε άλλες χώρες.

Δεν γίνεται με τίποτα να αφήσω τους ασθενείς μου και να έρχομαι στην Ελλάδα μέσα στο καταχείμωνο. Το καλοκαίρι μάλιστα.

Έχετε πολύ ήλιο και πολλές ωραίες θάλασσες για μπανάκι, έχω ενημερωθεί.

Καλώ λοιπόν όλους τους Έλληνες βουλευτές το πρωί της Δευτέρας να ψηφίσουν με ψυχραιμία και κατά συνείδηση χωρίς την απειλή της επισκεψής μου στα εδάφη τους.

Και όσοι από τα δύο κόμματα που σας κυβερνάνε και τα έχουν κάνει και μπάχαλο όπως μου λένε, οργάνωσαν αυτή την άθλια προπαγάνδα πάνω στο πρόσωπό μου, να είναι σίγουροι πως πολύ σύντομα θα λογοδοτήσουν τόσο στην αμερικανική όσο και στην ελληνική δικαιοσύνη».

Gregory House

Κάντε Like στην σελίδα του komikotragiko στο Facebook κάνοντας κλικ εδώ!

