Άδεια για να επισκεφτεί κομμωτήριο ζητάει ο Χριστόδουλος Ξηρός!

B6cvjZ8CQAEQKK0

Μετανοημένος για το ξανθό χρώμα των μαλλιών του και έντονα ενοχλημένος από τα καυστικά σχόλια τηλεθεατών και χρηστών του διαδικτύου, ο «Μανώλης» της 17 Νοέμβρη!

«Θέλω άδεια για να έρθω σε επαφή με κάποιον κομμωτή. Κόψτε το λαιμό σας. Είναι ανάγκη μεγάλη!» ήταν σύμφωνα με πληροφορίες τα λόγια του Χριστόδουλου Ξηρού στον εισαγγελέα της Ευελπίδων όπου και οδηγήθηκε το απόγευμα της Κυριακής για να απολογηθεί. 

Λίγα λεπτά αργότερα, και ενώ ο εισαγγελέας του απάντησε επισημαίνοντάς του το δικαίωμά του να υποβάλλει αίτηση αδείας, ο διάσημος Έλληνας τρομοκράτης ζήτησε να έρθει σε επαφή με τον δικηγόρο του προκειμένου όπως είπε να ζητήσει την εκ μέρους την διενέργεια των απαραίτητων για τον σκοπό του ενεργειών.

«Θέλω να δω οπωσδήποτε ένα κομμωτή.

Τα σχόλια που έχουν γίνει διαδίκτυο για το μαλλί μου με έχουν κάνει να νιώθω πολύ απογοητευμένος και μετανιωμένος με την νέα στυλιστική μου επιλογή.

Αν και θα προτιμούσα να έβλεπα τον κόσμο να ασχολείται με την δράση μου και όχι με τρίχες, σέβομαι απόλυτα τη γνώμη του και υπόσχομαι να επανορθώσω το σφάλμα μου.

Για να γίνει όμως αυτό πρέπει το κράτος να μου δώσει άδεια και μάλιστα άμεσα.

Θα πάω για λούσιμο, ντεκαπάζ και πέρασμα βαφής κόκκινου χρώματος.

Κόκκινο είναι και το χρώμα της επανάστασης εξάλλου.

Μετά από όλα αυτά υπόσχομαι να επιστρέψω κατευθείαν στο κελί και να μην δημιουργήσω προβλήματα ξανά στους διώκτες μου.

Δεν επιστρέφω στο μαλλί που είχα μετά την απόδρασή μου γιατί θα με φωνάζουν πάλι playmobil.

Ξεκαθαρίζω στο κράτος ότι δεν πρόκειται να δεχθώ καμία άδεια για το κομμωτήριο του Τρύφωνα Σαμαρά.

Ένας επαναστάτης όπως εγώ δεν δέχεται να ζητήσει βοήθεια από έναν κομμωτή που έχει επώνυμο ίδιο με αυτό του νενέκου και δωσίλογου πρωθυπουργού».

δήλωσε χαρακτηριστικά ο Χριστόδουλος Ξηρός στους δημοσιογράφους κατά την έξοδό του από τα δικαστήρια της Ευελπίδων υπογραμμίζοντας πως η αίτηση αδείας που επιθυμεί θα έχει κατατεθεί το αργότερο μέχρι το πρωί αυτής της Δευτέρας από τον πληρεξούσιο δικηγόρο του!

Αυτό που μένει τώρα να δούμε είναι ποιά στάση πρόκειται να κρατήσουν τα πολιτικά κόμματα στο αίτημα αυτό του Ξηρού.

Πληροφορίες από το στρατόπεδο της Συγγρού πάντως αναφέρουν ότι η γνωστή για την ευαισθησία της στο ζήτημα των μαλλιών και γενικότερα των τριχών Σοφία Βούλτεψη σκέφτεται έντονα να ταχθεί υπέρ του συγκεκριμένου αιτήματος του γνωστού μέλους της 17 Νοέμβρη.

Κάντε Like στην σελίδα του komikotragiko στο Facebook κάνοντας κλικ εδώ!

