Με ανοιχτές τις πόρτες των σπιτιών κοιμούνται όλοι οι Έλληνες, μετά τη σύλληψη Ξηρού!

xiros_19

Ένα απίστευτο κύμα ασφάλειας έχει κατακλύσει από άκρη σε άκρη την ελληνική επικράτεια μετά την σύλληψη του δραπέτη Χριστόδουλου Ξηρού από τους άνδρες της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας.

Ενδεικτικό είναι ότι το βράδυ του Σαββάτου, της μέρας δηλαδή οπότε και διενεργήθηκε η επιτυχής αστυνομική επιχείρηση,σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Υπηρεσίας  5 εκατομμύρια τουλάχιστον συμπολίτες μας επέλεξαν να κοιμηθούν με ορθάνοιχτες τις πόρτες των σπιτιών τους.

Αξιοσημείωτη επίσης είναι η επιστροφή του χαμόγελου και του ανέμελου βλέμματος σε περαστικούς στους δρόμους που όπως δήλωσαν χαρακτηριστικά στην κάμερα του SKAI, μέχρι το μεσημέρι του Σαββάτου έτρεμαν κυριολεκτικά φοβούμενοι ότι ίσως αποτελούν τον επόμενο στόχο του αδίστακτου τρομοκράτη. 

Παραθέτουμε ενδεικτικά 2 αποκαλυπτικές μαρτυρίες πολιτών:

Η πρώτη μαρτυρία είναι του 40χρονου Πέτρου, οικοδόμου στο επάγγελμα:

«Είμαι οικοδόμος εδώ και χρόνια. Κάθε μέρα που ξεκίναγα για την δουλειά μου με το μηχανάκι έκανα κυριολεκτικά τον σταυρό μου στην ιδέα ότι κυκλοφορεί ελεύθερος ο Ξηρός. Ποιός μου εγγυόταν ότι δεν θα ήμουνα εγώ ο επόμενος στόχος του;

Μόλις έμαθα τα καλά νέα του Σαββάτου, επιτέλους βρήκα ξανά την ξεγνοιασιά που εξαιτίας του Ξηρού και μόνο είχα τόσο καιρό χάσει. Πλέον μπορώ να κυκλοφορώ στο δρόμο χωρίς τον φόβο ότι η επόμενη ρουκέτα αυτού του τέρατος μπορεί να κατευθυνθεί στο πρόσωπό μου.

Μπορώ πλέον να αγκαλιάζω τη γυναίκα και τα παιδιά του μη φοβούμενος πια ότι οι αγκαλιές αυτές ίσως εξελιχθούν σε ξαφνικό ποτάμι αίματος.

Το καλύτερο απ’ όλα όμως είναι ότι πλέον νιώθω τόσο ασφαλής σε βαθμό που πλέον κοιμάμαι κυριολεκτικά με ανοιχτή την πόρτα.

Ευχαριστώ θερμά την ελληνική κυβέρνηση που έδιωξε μια για πάντα τον φόβο και την αίσθηση κινδύνου από εμένα αλλά και από κάθε συμπολίτη μου». 

Η δεύτερη μαρτυρία είναι της 45χρονης Αλίκης, καθηγήτριας στο επάγγελμα και μητέρας μιας 10χρονης μαθήτριας:

«Είμαι μια συνηθισμένη μάνα όπως όλες οι άλλες.

Έχω μία μικρή κόρη που την πηγαίνω καθημερινά στο πάρκο για να παίξει με τα υπόλοιπα παιδιά της γειτονιάς. Μέχρι το μεσημέρι του περασμένου Σαββάτου, στην ιδέα ότι ο Ξηρός κυκλοφορεί ελεύθερος, την πήγαινα στο πάρκο πάντα με την συνοδεία ενός βαρύτατου οπλισμένου αστυνομικού.

Κι αν το επόμενο θύμα του Ξηρού ήταν το αγγελούδι μου; Ποιός ξέρει τί κρύβει αυτός ο άνθρωπος μέσα του; Τώρα που ο Ξηρός συνελήφθη όλα αλλάξαν.

Δεν φοβάμαι πλέον τίποτα και κανέναν. Πάω την κόρη μου στο πάρκο ανέμελη και σίγουρη ότι τίποτε κακό δεν πρόκειται να της συμβεί. Τα βράδια κοιμάμαι κι εγώ φυσικά με ανοιχτές τις πόρτες του σπιτιού μου.

Νομίζω πλέον πως η εποχή της απόλυτης ασφάλειας έχει έρθει πλέον για τον Έλληνα ανεπιστρεπτή.

Και όλα αυτά φυσικά είναι έργο του πρωθυπουργού τον οποίο και θέλω να ευχαριστήσω θερμά!»

Κάντε Like στην σελίδα του komikotragiko στο Facebook κάνοντας κλικ εδώ!

