Με το σύνθημα «Η δημοκρατία σας βρωμάει ΚΟΛΛΑΓΟΝΑ!» αποδοκίμασαν την Έλλη Παπαγγελή!

www.glphotography.gr

Απογοητευμένοι καταναλωτές του Collagen Pro Active ή αγανακτισμένοι με τη Νέα Δημοκρατία πολίτες;

Αντιμέτωπη με έντονες αποδοκιμασίες εξαγριωμένου πλήθους πολιτών βρέθηκε το βράδυ της Κυριακής το γνωστό μοντέλο και στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας Έλλη Παπαγγελή.

Ειδικότερα, και ενώ η γνωστή τηλεοπτική διαφημίστρια του θαυματουργού υδρολυμένου κολλαγόνου βρισκόταν καθ’ οδόν για την 506η φωτογράφηση της νέας κολεξιόν σέξι εσωρούχων της Dolce & Gabbana ομάδα πολιτών μόλις αντιλήφθηκε την παρουσία της άρχιζε να φωνάζει εν χορώ μία προκλητική παράφραση του γνωστού αναρχικού-αντιεξουσιαστικού συνθήματος «Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΑΣ ΒΡΩΜΑΕΙ ΔΑΚΡΥΓΟΝΑ».

Η διάσημη αρχαιολόγος της Νέας Δημοκρατίας πιάστηκε κυριολεκτικά στον ύπνο και όπως ενημέρωσε χωρίς καθυστερήσεις το κοινό της στο facebook άρχισε να αναρωτιέται μέσα της τον πραγματικό λόγο της οργής των πολιτών εναντίον της.

Φίλοι μου καλοί και συναγωνιστές, Μόλις μου φωνάξαν κάποιοι άγνωστοι στον δρόμο αυτό «Η δημοκρατία σας βρωμάει ΚΟΛΛΑΓΟΝΑ!».

«Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί με έχουν άχτι.

Φταίει ότι στηρίζω τη Νέα Δημοκρατία ή μήπως δεν τους αρέσει η μυρωδιά του κολλαγόνου που διαφημίζω στα κανάλια;

Κατά 99% πιστεύω ισχύει το δεύτερο, γιατί το κόμμα που με τόσο θέρμη υποστηρίζω δεν έχει καμία απολύτως ευθύνη σχετικά με την καταστροφή της χώρας μας τα τελευταία χρόνια.

Αλλά και πάλι δεν στέκει να το είπαν για το αγαπημένο μου Collagen.

Αφού καλέ αυτό μυρίζει γαμάτα! Και δεν λέω υπερβολές.

Θέλω να υπενθυμίσω σε όλους τους συναγωνιστές μου αλλά και υποστηρικτές του φανταστικού Collagen Pro Active πως οι διάθεσιμες γεύσεις αυτού είναι λεμόνι και φράουλα.

Και πιστέψτε με πρόκειται για πολύ ωραίες μυρωδιές που δεν έχουν αφήσει ποτέ κανέναν καταναλωτή απογοητευμένο.

Προφανώς η όλη φάση ήταν μία καλά στημένη προβοκάτσια των αναρχομπάχαλων με τους οποίους συναναστρέφονται καθημερινά οι τρομοκράτες της Κουμουνδούρου.

Δεν εξηγείται αλλιώς.

Θα δούνε όμως τώρα.

Θα κατέβω στις εκλογές με την παράταξή μας και θα γίνω η πιο σέξι υπουργίνα της Ελλάδας. Θα σκάσουν από το κακό τους όλοι τότε.

Θα δείτε!

Τελοσπάντων γλυκούλια μου, σας αφήνω τώρα γιατί έχω φωτογράφηση για κάτι ωραία σουτιέν.

Τα λέμε αύριο που θα σας ποστάρω τις φωτογραφίες για να θαυμάσετε την πολιτική μου δράση.

Επίσης αργότερα θα σας ποστάρω και κάποια πολιτικά μανιφέστα που έχω ήδη ετοιμάσει για την φανταστική παράταξη μας.

Φιλιά και όλα να σας πάνε δεξιά αυτή τη χρονιά!»

Κάντε Like στην σελίδα του komikotragiko στο Facebook κάνοντας κλικ εδώ!

