Ντυμένη στην πένα εμφανίστηκε η Σοφία Βούλτεψη!

10859309_893138707403239_714809996_n

Σε μία προσπάθεια να δείξει την πλήρη αντίθεσή της στις πρόσφατες προκλητικές ενδυματολογικές επιλογές των μελών της νέας κυβέρνησης (ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ), η πρώην κυβερνητική εκπρόσωπος Σοφία Βούλτεψη έκλεψε κυριολεκτικά τις εντυπώσεις κατά τη σημερινή εμφάνισή της βουλή.

Το κορυφαίο γαλάζιο στέλεχος αποχωρίστηκε για λίγα λεπτά της ώρας τα λαμπερά ρούχα της προκειμένου να στολίσει όλη την επιφάνεια του κορμιού της με λαχταριστές πένες αφήνοντας έτσι -όπως ήταν αναμενόμενο- άφωνους όλους τους ανυποψίαστους παρευρισκόμενους βουλευτές.

«Ε ναι λοιπόν κακόγουστοι και ρακένδυτοι κύριοι της νέας στυλιστικά αθλίας συγκυβερνήσεως του τόπου, σήμερα αποφάσισα να ντυθώ στην πένα για να δείτε το απέραντο χάσμα στυλιστικής ηθικής που χωρίζει τα κόμματά σας με το δικό μου.

Οι ανεκδιήγητες στυλιστικές επιλογές της κυβέρνησής σας έχουν κάνει ήδη τον γύρο του κόσμου προξενώντας τις χειρότερες εντυπώσεις για την χώρα μας.

Σήμερα λοιπόν, υπεραμυνόμενη μίας εθνικής ενδυματολογικής άποψης που θα διαφημίζει με το καλύτερο τρόπο την χώρα μας στο εξωτερικό αποφάσισα να ντυθώ στην πένα.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω δημόσια όλους τους υπαλλήλους του κυλικείου της βουλής που μου προσέφεραν χωρίς καθυστερήσεις όλες τις ποσότητες πενών που χρειαζόμουν για να κάνω πράξη αυτό που είχα στο νου μου.

Όλες οι πένες που απαιτήθηκαν για το σημερινό ντύσιμό μου ήταν δυστυχώς από τα τελευταία αποθέματα ζυμαρικών του κυλικείου.

Σε λίγες μόνο μέρες οι προφητείες μου θα βγουν αληθινές και όχι μόνο δεν θα μείνει ούτε χαρτί υγείας εξαιτίας του ΣΥΡΙΖΑ αλλά ούτε δείγμα ζυμαρικών.

Έχω λάβει ήδη όμως τα μέτρα μου.

Ειδικότερα, φοβούμενη ότι θα εκλεγεί κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ (όπως και δυστυχώς έγινε) είχα φροντίσει εδώ και καιρό να συγκεντρώσω χιλιάδες πένες γραφής οι οποίες και πρόκειται να αντικαταστήσουν τα ομώνυμα ζυμαρικά που χρησιμοποίησα σήμερα για το λαμπερό μου ντύσιμο».

δήλωσε χαρακτηριστικά η ντυμένη στην πένα βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας κατά τη σημερινή της ομιλία στη συνεδρίαση της Βουλής.

Κάντε Like στην σελίδα του komikotragiko στο Facebook κάνοντας κλικ εδώ!

