Στον Άρειο Πάγο ο Οικονόμου: Ψάχνει για κόμμα που δεν έχει συνεργαστεί!

basilis-oikonomou

Στο κτίριο του Άρειου Πάγου βρίσκεται από το πρωί της Τρίτης ο νέος βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Βασίλης Οικονόμου σε μία απεγνωσμένη του προσπάθεια να ανακαλύψει με ποιό από τα 24 συνολικά κόμματα που κατέβηκαν στις φετινές εκλογές, δεν έχει ακόμη συνεργαστεί! 

Υπενθυμίζουμε ότι ο συγκεκριμένος βουλευτής στην πολυτάραχη πολιτική του σταδιοδρομία έχει περάσει μέχρι στιγμής από το ΠΑΣΟΚ, το Άρμα Πολιτών, την κίνηση «Ελεύθεροι Πολίτες», την ΔΗΜΑΡ, την κίνηση «Δημοκρατικός Σύνδεσμος», το Ποτάμι, και τη Νέα Δημοκρατία με την οποία και επανεξελέγη πριν λίγο καιρό βουλευτής.

Στο πλάι του Βασίλη Οικονόμου βρίσκονται στενοί του συνεργάτες οι οποίοι ζητάνε επίμονα από τους γραμματειακούς υπαλλήλους του ανώτατου δικαστηρίου της χώρας να τους παραδώσουν πλήρη λίστα των κομματικών συνδυασμών που είχαν καταφέρει να συμμετάσχουν στις τρεις τελευταίες εθνικές εκλογικές αναμετρήσεις.

«Μέχρι στιγμής, έχω συνεργαστεί σίγουρα μόνο με 7 κόμματα, πράγμα ανεπίτρεπτο για έναν βουλευτή που θέλει να είναι αταλάντευτος στις πολιτικές του θέσεις, όπως είμαι εγώ.

Επειδή αφενός ενδέχεται να έχω συνεργαστεί με άλλα και απλά να μην το ενθυμούμαι λόγω έντονης πνευματικής κοπώσεως, και αφετέρου έχω στόχο να αναζητήσω μελλοντικά και άλλες φιλόξενες πολιτικές στέγες, ήρθα σήμερα εδώ προκειμένου να ξεκαθαρίσω πλήρως την κατάσταση.

Μέσα στην επόμενη εβδομάδα πρόκειται να έχω σειρά επαφών με εκπροσώπους πολιτικών κομμάτων που είναι θετικοί σε μία ενδεχόμενη συνεργασία μαζί μου.

Ενδεικτικά, σας αναφέρω πως θα συναντηθώ σίγουρα με τον Βασίλη Λεβέντη της Ένωσης Κεντρώων, τον Απόστολο Γκλέτσο της Τελείας, τον Δημήτρη Κουτσούμπα από το ΚΚΕ, και τον Πέτρο Κωνσταντίνο από την ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΜΑΡΣ.

Εύχομαι το αποτέλεσμα της έρευνας που θα διεξαχθεί σήμερα από τους γραμματείς, να δείξει ότι μένουν και δεκάδες άλλα κόμματα που μέχρι στιγμής δεν είχα την τύχη να συνεργαστώ.

Για την σημερινή μου κίνηση, έχω φυσικά ενημερώσει τόσο τον Αντώνη Σαμαρά όσο και τα αρμόδια όργανα της Νέας Δημοκρατίας.

Ήταν όλοι τους άκρως κατανοητικοί και μου συνέστησαν απλά να γυμνάζομαι συχνά ώστε να αποφευχθεί ο κίνδυνος να τραυματιστώ κατά τη διάρκεια των νέων κυβιστήσεων που σχεδιάζω».

δήλωσε χαρακτηριστικά ο Βασίλης Οικονόμου στους δημοσιογράφους λίγο πριν την είσοδό του στον Άρειο Πάγο όπου και παραμένει υπομονετικά.

Κάντε Like στην σελίδα του komikotragiko στο Facebook κάνοντας κλικ εδώ!

