Με χαρτί υγείας της Βούλτεψη σκούπισε τα δάκρυά του ο Αντώνης Σαμαράς!

samaras
Απέφυγε εσκεμμένα να χρησιμοποιήσει την παραδοσιακή μεθόδο καθαρισμού δακρύων (χαρτομάντηλα) ο έκδηλα συγκινημένος κατά τη διάρκεια της πολιτικής επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας πρώην πρωθυπουργός.

«Σοφία καρδούλα μου, φέρε μου σε παρακαλώ ένα από τα κωλόχαρτα που κρύβεις στην τσάντα σου.

Το ξέρω ότι φυλάς απόθεμα για την ώρα που θα φέρει την καταστροφή ο ΣΥΡΙΖΑ, αλλά δυστυχώς κατέρρευσα και πρέπει να σου στερήσω ένα».

φώναξε χαρακτηριστικά στη Σοφία Βούλτεψη ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας την ώρα που τα δάκρυα είχαν σχηματίσει ένα σπάνιο είδος λίμνης στο πρόσωπό του.

Η πρώην κυβερνητική εκπρόσωπος και πάντα πιστή στο πρόσωπο του αρχηγού Βούλτεψη ανταποκρίθηκε αμέσως στο κέλευσμα του Αντώνη Σαμαρά και με μία αστραπιαία κίνηση που θα ζήλευε σίγουρα και ο γνωστός Flash όρμηξε στο μέρος που καθόταν ο μεγάλος ηγέτης σκουπίζοντας επιμελώς το όλο το δάκρυ που είχε χυθεί.

Εν συνεχεία, σε ερώτηση δημοσιογράφου για τον λόγο που επέλεξε να σκουπιστεί με χαρτί υγείας και όχι με χαρτομάντηλο,  ο Αντώνης Σαμαράς βρήκε την ευκαιρία να στείλει για ακόμη μία φορά ένα ξεκάθαρο πολιτικό μήνυμα:

«To βλέπετε αυτό εδώ το χαρτί; (δείχνει το χαρτί υγείας).

Ε λοιπόν βγάλτε το φωτογραφία, γιατί σε πολύ λίγες μέρες που η χώρα μας θα έχει οδηγηθεί στα βράχια εξαιτίας της ανευθυνότητας του ΣΥΡΙΖΑ, δεν θα το ξαναδείτε ποτέ.

Στη Βενεζουέλα που αγαπάει ο κύριος Τσίπρας, βλέπεται τί γίνεται.

Σκοτώνονται στην μέση του δρόμου για ένα χαρτί υγείας.

Τα ίδια θα γίνουν και στην Ελλάδα σε λίγες μέρες.

Όλες οι προφητείες της αγαπητής συναγωνίστριας κυρίας Βούλτεψη που πολλά από τα μέσα ενημέρωσης την λοιδώρησαν, θα επαληθευθούν.

Το κρίμα στο λαιμό του ελληνικού λαού που στις 25 Γενάρη προτίμησε την ανευθυνότητα από την αλήθεια.

Εγώ δόξα τω Θεώ έχω τη συνείδησή μου καθαρή.

Έπραξα το καθήκον μου και έσωσα την χώρα από την καταστροφή τουλάχιστον δύο φορές.

Και σχετικά με το θέμα του χαρτιού υγείας, προσωπικά έχω ήδη λάβει τα μέτρα μου.

Μαζί με την Σοφία Βούλτεψη έχουμε μισθώσει εδώ και 1 μήνα ένα υπόγειο στο οποίο περισυλλέγουμε καθημερινά μεγάλες ποσότητες χαρτιών υγείας, για τις δύσκολες ώρες που έρχονται».

δήλωσε χαρακτηριστικά ο Αντώνης Σαμαράς στους δημοσιογράφους γράφοντας έτσι τον επίλογο μίας πολιτικής επιτροπής που σημαδεύθηκε από τα δάκρυα ενός πρώην πρωθυπουργού το ανθρώπινο πρόσωπο του οποίου έγινε για ακόμη μία φορά αισθητό.

Κάντε Like στην σελίδα του komikotragiko στο Facebook κάνοντας κλικ εδώ!

