ΑΕΚ-ΟΣΦΠ: Με στολή χανούμισσας πήγε στο ΟΑΚΑ ο Βαγγέλης Μαρινάκης!

newego_LARGE_t_1041_105980185

Μία πρωτότυπη μέθοδο, προκειμένου να μην γίνει εύκολα αντιληπτός από τους οπαδούς της ΑΕΚ αποφάσισε να ακολουθήσει ο πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός Βαγγέλης Μαρινάκης που έλαβε τελικά την απόφαση να ηγηθεί της αποστολής της ομάδας του στο σημερινό ντέρμπι κυπέλλου.

Ο ισχυρός άνδρας της κόκκινης ΠΑΕ που τις προηγούμενες μέρες είχε ανακοινώσει την απουσία του από το ΟΑΚΑ, το μεσημέρι της Κυριακής αιφνιδίασε τον υφυπουργό Αθλητισμού Σταύρο Κοντονή όταν του γνωστοποίησε τηλεφωνικά την αλλαγή των πλάνων του για το σημερινό παιχνίδι.

«Τελικά,  άλλαξα γνώμη.

Βασικά, όλες αυτές τις μέρες αυτό που περίμενα ήταν να βρεθεί η αποκριάτικη στολή χανούμισσας που κυκλοφορεί στο  εμπόριο σε μέγεθος XXXL.  

Νόμιζα πως δεν θα καταφέρουν με τίποτα να βρούνε τόσο μεγάλο μέγεθος κιας πλήρωνα όσο-όσο.

Τελικά, για καλή μου τύχη, διαψεύστηκα.

Το πρωί της Κυριακής γνωστό κατάστημα αποκριάτικων ειδών με ενημέρωσε ότι την εξασφάλισε την απαιτούμενη στολή κι έτσι το απόγευμα της Κυριακής θα κάτσω και εγώ στον πάγκο της ομάδας μου όπως αρμόζει σε κάθε πρόεδρο.

Ντυμένος χανούμισσα, σε ένα στάδιο με 65.000 χανούμισες δεν πρόκειται με τίποτα να γίνω αντιληπτός από τους οπαδούς της ΑΕΚ που θα θέλουν να προκαλέσουν επεισόδια.

Ίσα ίσα θα νομίζουν ότι είμαι ένας αυτούς και όταν μπω στο γήπεδο λογικά θα με χειροκροτήσουν -μην σας πω- αποθεώσουν.

Είμαι σίγουρος ότι όλα στον σημερινό αγώνα θα κυλήσουν ομαλά χωρίς έκτροπα.

Να γνωρίζει ο κύριος Κοντονής πως δεν πρόκειται να υπάρχει καμία πρόκληση από την αποστολή της ομάδας μου σήμερα.

Έχω δώσει αυστηρή εντολή στον προπονητή μας να μην διανοηθεί να ξαναπιάσει κουβέντα με οργανωμένους οπαδούς της αντίπαλης ομάδας.

Στον σημερινό αγώνα πρωταγωνιστής πρέπει να είναι το ελληνικό ποδόσφαιρο και όχι η βία

Τέλος, θα ήθελα να ευχηθώ το σημερινό μου σχέδιο να γίνει αντικείμενο μίμησης στο μέλλον και από άλλους προέδρων ομάδων που θέλουν να ακολουθούν την ομάδα τους στα παιχνίδια που παίζει εκτός έδρας».

δήλωσε χαρακτηριστικά ο Βαγγέλης Μαρινάκης στους δημοσιογράφους το μεσημέρι της Κυριακής.

Κάντε Like στην σελίδα του komikotragiko στο Facebook κάνοντας κλικ εδώ!

