«Μάθημα ανατομίας η κίνησή μου να δείξω τα γεννητικά όργανα» υποστηρίζει ο Κασάμι!

kasami
Δικαιολογίες που προκαλούν αίσθηση περιλαμβάνει η απολογία που έδωσε ο Παϊτίμ Κασάμι στον αθλητικό εισαγγελέα σχετικά με τις χειρονομίες που έκανε στους οπαδούς της Ένωσης λίγα δευτερόλεπτα μετά την επίτευξη του γκολ των ερυθρολεύκων στον αγώνα κυπελλου με την ΑΕΚ!

Για εθελοντικό μάθημα ανατομίας του ανδρικού σώματος το οποίο σε μία δημοκρατική και ευνομούμενη πολιτεία θα έπρεπε να αποτελέσει αντικείμενο επιβράβευσης έκανε λόγο ο 22χρονος Αλβανοελβετός ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού αφήνωντας άφωνες τις δικαστικές αρχές.

Επίσης, στο απολογητικό του υπόμνημα ισχυρίζεται ότι από τα μαθητικά του χρόνια έτρεφε μεγάλη αγάπη για τον συγκεκριμένο επιστημονικό κλάδο της βιολογίας, αγάπη η οποία και τον είχε βοηθήσει στο να παίρνει εύκολα πολύ υψηλούς βαθμούς στο συγκεκριμένο μάθημα.

Ακολουθεί χαρακτηριστικό απόσπασμα της απολογίας του 22χρονου παίχτη του Ολυμπιακού που ήδη διερευνάται εξονυχιστικά από τις αρχές:

«Αρνούμαι παντελώς κάθε κατηγορία για επιχείρηση προσβολής των οπαδών της ΑΕΚ τους οποίους και σέβομαι όπως άλλωστε και κάθε άλλο φίλαθλο που παρακολουθεί ποδοσφαιρικούς αγώνες.

Ο μόνος λόγος για τον οποίο αποφάσισα να δείξω τα γεννητικά μου όργανα, ήταν διότι ήθελα να προσφέρω δωρεάν ένα πρόχειρο σεμινάριο ανατομίας στους φιλάθλους που βρίσκονταν στο γήπεδο.

Σε μία σοβαρή πολιτεία με ευαισθησίες πάνω στα θέματα επιμόρφωσης, σήμερα δεν θα έπρεπε να βρίσκω εδώ κατηγορούμενος αλλά σε κεντρικός καλεσμένος κάποια εκδήλωση βράβευσης της ομοσπονδία σας.

Όσοι με κατηγορούν για άσεμνες χειρονομίες δεν γνωρίζουν το εκτενές και πολυετές ενδιαφέρον μου για τον βιολογικό κλάδο της ανατομίας του ανθρώπινου και ιδιαιτέρως του ανδρικού σώματος.

Από τότε που πήγαινα σχόλιο η Βιολογία ήταν το αγαπημένο μου μάθημα και ένα από τα λίγα στα οποία οι επιδόσεις μου ήταν ιδιαίτερα υψηλώς.

Στο γυμνάσιο μάλιστα είχα κάνει και εργασία πάνω στο ζήτημα της ανατομίας του ανδρικού σώματος.

Αν δεν τύχαινε να ασχοληθώ με το επάγγελμα του ποδοσφαιριστή, θα πραγματοποιούσα σίγουρα σπουδές πάνω στη βιολογία προκειμένου να γίνω καθηγητής.

Όλα αυτά μπορεί να σας το βεβαιώσει και η δασκάλα μου την οποία και προτίθεμαι να καλέσω να καταθέσω υπέρ μου στις αρμόδιες αρχές.

Αυτό που με θλίβει είναι το γεγονός ότι κάποιοι θερμόαιμοι οπαδοί της ΑΕΚ, κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου μου, εισέβαλλαν στον αγωνιστικό χώρο του γηπέδου με αποτέλεσμα αυτό να διακοπεί απότομα.

Καλώ ως μάρτυρα υπεράσπιστης την δασκάλα που είχα στο γυμνάσιο τα πλήρη στοιχεία της οποίας πρόκειται να σας κάνω γνωστά εντός των επομένων ημερών.

Προσκομίζω ως αποδεικτικά στοιχεία, επίσημα έγγραφα που δείχνουν τις επιδόσεις μου στην Βιολογία κατά τη διάρκεια της μαθητικής μου ζωής, ακριβές αντίγραφο της εργασίας που είχα κάνει πάνω στην ανατομία του ανδρικού σώματος, και δεκάδες βεβαιώσεις συμμετοχής μου σε επιστημονικά σεμινάρια και διαλέξεις βιολογίας».

Κάντε Like στην σελίδα του komikotragiko στο Facebook κάνοντας κλικ εδώ!

