Ηγετικό μέλος της ΕΛΙΑΣ η γυναίκα που έκανε sex με δέντρα! Εκτεθειμένος ο Βενιζέλος!

emmatree3
«Ελαιόδεντρα τα 9 στα 10 δέντρα με τα οποία συνουσιαζόμουν» εξομολογήθηκε στην τελευταία συνέντευξή της η σεξοδιαστροφική γυναίκα αποκαλύπτοντας παράλληλα την πολιτική της ταυτότητα η οποία και εκθέτει ανεπανόρθωτα τον Ευάγγελο Βενιζέλο!

Η είδηση αυτή έσκασε κυριολεκτικά στα βόμβα στην Χαριλάου Τρικούπη με σύσσωμη την κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ να απαιτεί τόσο την παραίτηση του Ευάγγελου Βενιζέλου από την αρχηγία του ΠΑΣΟΚ όσο και την οριστική και αμετάκλητη διάλυση του μορφώματος της ΕΛΙΑΣ.

«Έκανα έρωτα με διάφορα δέντρα αλλά οι ελιές ήταν η μεγάλη μου αδυναμία.

Τα ελαιόδεντρα ήταν με αυτά που με οδηγούσαν σε πολλαπλούς οργασμούς με χαρακτηριστική ευκολία.

Αυτός ήταν και ο λόγος που με έκανε όχι μόνο να συμμετάσχω στο εγχείρημα της ΕΛΙΑΣ αλλά και να γίνω ένα από τα ηγετικότερα στελέχη του.

Σε κανέναν σύντροφό μου δεν είχα εκμυστηρευτεί ποτέ τον πραγματικό λόγο που με έφερε κοντά στο εγχείρημα του Ευάγγελου Βενιζέλου.

Ούτε καν στον ίδιο τον αρχηγό μας.

Τώρα όμως που πήρε διάσταση η ιστορία μου και έχει αρχίσει να αναδημοσιεύεται και στα ελληνικά ΜΜΕ, αποφάσισα να σπάσω τη σιωπή μου.

Η σχέση μου με την ΕΛΙΑ ήταν κυρίως ερωτική και όχι πολιτική».

δήλωσε η 31χρονη Ελληνο-Αυστραλίδα σε γνωστό ελληνικό περιοδικό προκαλώντας πανικό στον Ευάγγελο Βενιζέλο ο οποίος προσπαθεί ήδη να κατευνάσει τα άκρως οξυμμένα πνεύματα των συνεργατών του.

«Δεν γνώριζα καθόλου τις σεξουαλικές της επιλογές. Δηλώνω έκπληκτος και φυσικά έξαλλος.

Δεν ρωτάμε τέτοια θέματα όποιο άτομο θέλει να ενταχθεί στις τάξεις της ΕΛΙΑΣ.

Η αλήθεια είναι ότι μία μέρα με έπιασε και μου είπε πως αγαπάει την ΕΛΙΑ αλλά δεν μου πέρασε από το μυαλό ότι αναφερόταν στο δέντρο κυριολεκτικά.

Ζητώ συγγνώμη από όλους τους συντρόφους μου για την αναστάτωση που δημιουργήθηκε.

Την έχω ήδη διαγράψει από τα μητρώα του κόμματος.

Η συγκεκριμένη σεξουαλική συμπεριφορά πέρα από διαστροφική πλήττει βάναυσα και το όραμα της οικολογίας που ως γνωστόν τόσο το ΠΑΣΟΚ όσο και η ΕΛΙΑ αποτελούν κινητήριες δυνάμεις του.

Η ΕΛΙΑ θα συνεχίσει τον αταλάντευτο αγώνα της για μία μεγάλη και ενωμένη κεντροαριστερά.

Από εδώ και στο εξής όμως ο έλεγχος κατά την είσοδο μελών σε αυτή θα είναι εξονυχιστικότατος».

δήλωσε ο Ευάγγελος Βενιζέλος κατά τη διάρκεια έκτακτης συνέντευξης τύπου που παραχώρησε για το θέμα το πρωί της Κυριακής.

Κάντε Like στην σελίδα του komikotragiko στο Facebook κάνοντας κλικ εδώ!

