Αφαίρεσε το Ν από το αμάξι της γυναίκας του ο Γιάνης Βαρουφάκης!

Γιάνης-Βαρουφάκης1
Ακάθεκτος συνεχίζεται ο πόλεμος του Έλληνα Υπουργού Οικονομικών με το γράμμα Ν του ελληνικού αλφαβήτου!

Θύμα του Γιάνη Βαρουφάκη αυτή τη φορά το σήμα του Νέου Οδηγού που ήταν τοποθετημένο στο αυτοκίνητο της συζύγου του Δανάης Στράτου η οποία έγινε κάτοχος διπλώματος οδήγησης Ι.Χ. πριν λίγες μέρες.

Η κυρία Στράτου όπως εξομολογήθηκε στους δημοσιογράφους λίγο μετά τη σημείωση του συμβάντος δεν είχε αποκαλύψει στον σύζυγό της την τοποθέτηση του Ν στο πολυτελές αμάξι της, θέλοντας έτσι να αποφύγει τον καυγά.

«Ο Γιάνης ήξερε ότι είχα πάρει το δίπλωμα πρόσφατα.

Αλλά δεν διανοήθηκα φυσικά να του αποκαλύψω πως έβαλα το Ν που πρέπει να βάζουν οι νέοι οδηγοί για ένα διάστημα. Ήξερα ότι θα γίνει έξω φρενών με κίνδυνο ακόμη και να πιαστούμε στα χέρια.

Επειδή όμως δεν ήθελα να παραβιάσω τον σχετικό κανόνα του Κ.Ο.Κ. το τοποθέτησα στα κρυφά χωρίς να του πω τίποτα.

Ένα βράδυ μου πρότεινε να βγούμε με το δικό μου αμάξι αλλά το απέρριψε χωρίς δεύτερη σκέψη. Έτσι και το έβλεπε θα χάλαγε όλη η βραδιά άδοξα.

Σήμερα, δυστυχώς όλα αποκαλύφθησαν».

δήλωσε εμφανώς ταραγμένη από το σημερινό περιστατικό η όμορφη σύζυγος του τσάρου της ελληνικής οικονομίας.

Από την άλλη πλευρά ο Υπουργός Οικονομικών αιτιολόγησε την σημερινή του συμπεριφορά κάνοντας λόγο για προσωπική βεντέτα ετών που διατηρεί με το επίμαχο γράμμα του ελληνικού αλφαβήτου.

«Το Ν στο αμάξι της Δανάης μου έφερνε στο νου μου αναπόφευκτα το άλλο το ν που έβγαλα πριν χρόνια από το μικρό μου όνομα.

Με το συγκεκριμένω γράμμα έχω πόλεμο από μικρός.

Ο μοναδικός λόγος που κρατάω ακόμη το 1 από τα 2 ν στο όνομά μου είναι από σεβασμό στον Άη Γιάννη.

Εάν ήμουν Υπουργός Παιδείας θα έκανα τα πάντα ώστε το ελληνικό Ν να χαθεί μια για πάντα από το ελληνικό αλφάβητο.

Στο άμεσο μέλλον μάλιστα σκοπεύω να προτείνω στον Υπουργό Μεταφορών την πλήρη κατάργηση της υποχρέωσης των νέων οδηγών να φέρουν Ν στο αμάξι τους».

Κάντε Like στην σελίδα του komikotragiko στο Facebook κάνοντας κλικ εδώ!

