Καραμανλής: «Τα ‘λεγα εγώ. Οι Χούντες πέφτουν! Οι Γκούντες μένουν!»

karamanlis
Ανακοίνωση-αίνιγμα του πολιτικού γραφείου του Κωνσταντίνου Καραμανλή σχετικά με την χθεσινή επέτειο του στρατιωτικού πραξικοπήματος!

Την αναδημοσιεύουμε ολόκληρη και αυτούσια:

«Σήμερα συμπληρώνονται αισίως σαρανταοκτώ χρόνια από την σκοτεινότερη περίοδο της ελληνικής πολιτικής ιστορίας.

Μία περίοδο που κάποιοι ανεγκέφαλοι στρατιωτικοί αποφάσισαν να κάνουνε χούντα.

Στη θέση τους εγώ θα έκανα Γκούντα και θα την έτρωγα όλη μόνος μου σε κλάσματα δευτερολέπτων.

Είναι λουκούμι σκέτο αυτό το ολλανδικό τυρί.

Μου αρέσει περισσότερο και από την δικιά μας την φέτα.  

Τρώω γκούντα κάθε μέρα μαζί με παϊδάκια και κοκορέτσι που παραγγέλνω από το Μπαϊρακτάρι.

Το είχα πει και παλιότερα σε συνέντευξη που είχα δώσει:

Το μόνο καλό που είχε η Χούντα ήταν ότι μου θύμιζε κάθε μέρα τον έρωτά μου με την Γκούντα.

Θα ήθελα να κλείσω αυτή την ανακοίνωση με ένα μήνυμα προτροπής το οποίο και θέλω να ληφθεί υπόψη σοβαρά από όλους:

ΚΑΝΤΕ ΓΚΟΥΝΤΕΣ –  ΟΧΙ ΧΟΥΝΤΕΣ!

ΟΙ ΧΟΥΝΤΕΣ ΠΕΦΤΟΥΝ – ΟΙ ΓΚΟΥΝΤΕΣ ΟΜΩΣ ΜΕΝΟΥΝ!

Κοιτάξτε την κοιλιά μου όσοι είστε δύσπιστοι.

Αθήνα – 21.04.2015

Πολιτικό Γραφείο Κωνσταντίνου Καραμανλή»

Κάντε Like στην σελίδα του komikotragiko στο Facebook κάνοντας κλικ εδώ!

