Γεωργιάδης: «Στο επόμενο black out της Digea θα βγω σε κανάλια της Βενετίας!»

newego_LARGE_t_1101_54221964
Με αψυχολόγητες ενέργειες απειλεί ο Άδωνις Γεωργιάδης σε περίπτωση που επαναληφθεί πτώση του του τηλεοπτικού σήματος της DIGEA.

Μην ανεξίτηλα τα σημάδια του σοκ στο πρόσωπό του από το προχθεσινό τηλεοπτικό μαύρο ο εθισμένος στις τηλεοπτικές εμφανίσεις γαλάζιος βουλευτής εξομολογήθηκε στην εκπομπή του την απόφαση να επισκέπτεται αυθημερόν την Βενετία και να δίνει συνεντεύξεις στα κανάλια της πόλης πάνω σε γόνδολα.

Παράλληλα προειδοποιήσε το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας με μηνύσεις για το αδίκημα της απόπειρα ανθρωποκτονίας. 

«Το μαύρο πρωινό της Τρίτης, οι κύριοι που διαχειρίζονται την ψηφιακή τηλεόραση της χώρας παίρνοντας σαφείς εντολές από σκοτεινά κέντρα της κυβέρνησης προσπάθησαν να με εξοντώσουν ψυχικά και σωματικά.

Παρά το γεγονός πως ο εθισμός μου στην τηλεοπτική προβολή είναι τοις πάσι γνωστός, έριξαν μαύρο στα κανάλια με μοναδικό σκοπό να με εμποδίσουν να πάρω την καθιερωμένη δόση ψηφιακής τηλετζούρας.

Δόξα τω θεώ, κατάφερα να βρω εναλλακτικές λύσεις εκείνες τις αποφράδες ώρες.

Τα παράθυρα σπιτιών εκλεκτών φίλων και συγγενών μου τους οποίους και ευχαριστώ δημόσια μου προσέφεραν ευτυχώς όλες τις αναγκαίες ανάσες αξιοπρέπειας.

Στο επόμενο black out, θα θέσω σε εφαρμογή ένα σχέδιο που είχα σκεφτεί από παλιά μαζί με τον αδερφό μου τον Λεωνίδα.

Βενετία κύριοι. Βενετία. Μία πόλη-μνημείο γεμάτη κανάλια.

Εκεί λοιπόν θα βρίσκω όαση κάθε φορά που τα κανάλια της χώρας μας δεν έχουν σήμα.

Θα πηγαίνω αυθημερόν μαζί με την μπουμπούκα μου και θα δίνω συνεντεύξεις για ώρες πάνω σε γόνδολα.

Οι μετακινήσεις μου θα γίνονται με τα τρενάκια που έπαιζα σε ένα από τα εντυπωσιακά προεκλογικά μου βίντεο».

δήλωσε χαρακτηριστικά ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ.

Κάντε Like στην σελίδα του komikotragiko στο Facebook κάνοντας κλικ εδώ!

