Γκιστ: «Γιατί να μην καπνίζω τρίφυλλο; Είναι το σήμα της ομάδας μου!»

E?? ?????? - ?Q??ý`(r??E`2012-2013)  GIST  PANATHINAIKOS - BARCELONA (EUROLEAGUE 2012-2013)
Για συμπεριφορά που μόνο στόχο είχε να αποδείξει τον αμέριστο σεβασμό του στην ιστορία του αθλητικού συλλόγου που αγωνίζεται έκανε λόγο ο Τζέιμς Γκιστ κατά τη σημερινή του απολογία ενώπιον του ΕΣΚΑΝ.

Ακολουθεί χαρακτηριστικό απόσπασμα της απολογίας του Αμερικανού καλαθοσφαιριστή των πρασίνων που το ντόπινγκ κοντρόλ τον έκρινε θετικό σε χρήση ινδικής κάνναβης:

«Πάντα σεβόμουν τα σύμβολα και την ιστορία των ομάδων που είχα την τιμή να αγωνίζομαι.

Από τότε που ήρθα στον Παναθηναϊκό η σχέση μου με το τριφύλλι και το τρίφυλλο πήραν άλλη διάσταση.

Τα αγάπησα και τα δύο.

Το τελευταίο αποφάσισα εδώ και καιρό να αρχίσω και να το καπνίζω.

Ήθελα απλά να δείξω σε όλους ότι δεν είμαι απλά ένας ακόμη επαγγελματίας παίχτης που νοιάζεται μόνο για τα χρήματα.

Μακάρι όλοι οι παίχτες του ελληνικού μπάσκετ να προέβαιναν σε αντίστοιχες ενέργειες.

Όπως όλοι ξέρουν, οι οπαδοί μας σχεδόν σε κάθε αγώνα φωνάζουν το γνωστό σύνθημα «ΠΑΟ ΟΛΕΟ ΠΑΟ ΟΛΕΟ Είσαι Ένα Τρίφυλλο Βαρβάτο και Ωραίο».

Είμαι απολύτως βέβαιος πως ο κόσμος του Παναθηναϊκού έχει συνείδηση του τί εννοώ και θα με στηρίξει ένθερμα στην άδικη νομική ταλαιπωρία που υφίσταμαι.

Όσοι με κατηγορούν και θέλουν την τιμωρία μου εξυπηρετούν σκοτεινά συμφέροντα τα οποία και δεν θα με αποτρέψουν να συνεχίσω ακάθεκτος αυτή την χειρονομία αγάπης στο σύλλογο που περήφανα υπηρετώ.

Όσο παίζω στον Παναθηναϊκό το τριφύλλι και το τρίφυλλο θα το έχω πάντα στην καρδιά μου.

Δίνω λόγο τιμής και αδιαφορώ πλήρως για τις νομικές επιπτώσεις».

Κάντε Like στην σελίδα του komikotragiko στο Facebook κάνοντας κλικ εδώ!

