Έδειξε τα αυτιά του σε ωτορινολαρυγγολόγο μετά την λήξη του τελικού ο Σπανούλης!

Vassilis-Spanoulis
Εθισμένος στην επίδειξη των αυτιών του, συνέχισε την παράδοση παρά την ήττα της ομάδας του στον τελικό από την Ρεάλ, ο διάσημος παίχτης της ομάδας του λιμανιού Βασίλης Σπανούλης!

Μπορεί μετά το σφύριγμα της λήξης του τελικού η απογοήτευση του Kill Bill για την έκβαση της αναμέτρησης να ήταν στο ναδίρ, αυτό όμως δεν τον εμπόδισε να φύγει σφαίρα από το γήπεδο προκειμένου να επισκεφθεί το ιατρείο διακεκριμένου ιατρού-ωτορινολαρρυγγολόγου της ισπανικής πρωτεύουσας.

Δείτε τί φώναξε στον πάγκο των Πειραιωτών λίγα δευτερόλεπτα μετά το σφύριγμα της λήξης του μεγάλου τελικού: 

«Δεν με νοιάζει ρε που χάσαμε και είμαι στις μαύρες μου. Δεν ακούω τίποτα.

Θέλω απλά να δείξω κάπου τα αυτιά μου τώρα αμέσως.

Έτσι για ξεκάβλωμα. Για εκτόνωση ρε παιδί μου, πώς το λένε.

Θα πάθω κάτι εάν δεν τα δείξω και σήμερα. Στα τέτοια μου και η απονομή και όλα. Τί να κάτσω να δώ ρε μαλάκες; Τον αληταρά τον Ρούντι να το σηκώνει και να μου το παίζει μούρη;

Λοιπόν το πήρα απόφαση.

Φεύγω τώρα να βρω κάποιον ωτορινολαρρυγγολόγο που εφημερεύει.

Θα του δείξω τα αυτιά μου θέλει δεν θέλει». 

Αμέσως, το κλίμα στον ερυθρόλευκο πάγκο πάγωσε με τον προπονητή Γιάννη Σφαιρόπουλο να υπενθυμίζει στον παίχτη του ότι η επίσκεψη σε ωτορινολαρρυγολόγο δεν είναι δωρεάν.

«Καλά ρε Βασίλη. Θα πας να σκάσεις τζάμπα λεφτά σε γιατρό μόνο και μόνο για να δείξεις τα αυτιά σου; Θα σου ζητήσει χρήμα για εξέταση.

Καλύτερα να πάρεις κανένα δώρο στα παιδάκια σου. Δεν αξίζει τον κόπο. Κάνε ό,τι θες όμως. Δεν θα σε εμποδίσω όμως εγώ.

Να σου πώ; Ψιλά έχεις πάνω σου ή να σου δώσω;»

είπε χαρακτηριστικά ο προπονητής στον Σπανούλη με τον τελευταίο να απαντά πώς έχει η γυναίκα του η Ολυμπία και να φεύγει με σπριντ προς την οικογένειά του που καθόταν στις κερκίδες του γηπέδου.

Εν συνεχεία, σύσσωμη η οικογένεια Σπανούλη χαιρέτισε τον πάγκο της ομάδας και αποχώρησε για το μεγάλο ταξίδι προς κάποιο εφημερεύον νοσοκομείο της ισπανικής πόλης.

Κάντε Like στην σελίδα του komikotragiko στο Facebook κάνοντας κλικ εδώ!

