5 Μέρες Φυλακή επέβαλε στον αξύριστο Άδωνι Γεωργιάδη ο Ταγματάρχης!

11393142_10205494337616455_6332843621174268559_n
Από σοκαριστικά απρόοπτα επισκιάστηκε η προγραμματισμένη για σήμερα συνάντηση του Άδωνι Γεωργιάδη με τον Ταγματάρχη της ΕΡΤ.

Ο διάσημος γαλάζιος τηλε-βιβλιοπώλης αψηφώντας επιδεικτικά την περίοπτη θέση που κατέχει στο στράτευμα  ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΤ εμφανίστηκε ενώπιόν του ακούρευτος, αξύριστος και αγυάλιστος.

Η ατημέλητη αυτή εμφάνιση του Γαλάζιου βουλευτή εξόργισε όπως ήταν φυσικό τον Ταγματάρχη ο οποίος -με συνοπτικές διαδικασίες- του γνωστοποίησε ποινή φυλάκισης πέντε ημερών.

Ο Άδωνις αντέδρασε σθεναρά στην απόφαση αυτή καταγγέλλοντάς την ως προδήλως παράνομη και ξεκάθαρα υποκινούμενη από την κομμουνιστική διακυβέρνηση της χώρας.

Κατέθεσε μάλιστα γραπτώς 2 ενστάσεις:

Στην πρώτη αναφέρει ότι είχε βγει ελεύθερος ξυρίσματος εδώ και μέρες από τον λογαχό της μονάδας του και πρώην επιφανή πιτσαδόρο Αντώνη Σαμαρά.

Στην δεύτερη ένσταση ισχυρίζεται πως η μονάδα της Συγγρού υποφέρει εδώ και καιρό από έλλειψη ειδών υγιεινής εξαιτίας της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ.

Μάλιστα στην τελευταία υπενθυμίζει τις πρόσφατες καταγγελίες της Σοφίας Βούλτεψη για αισθητή έλλειψη χαρτιών υγείας στη χώρα που κατά την άποψή του πλέον δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από την Βενεζουέλα.

«Από τότε που βγήκε ο ΣΥΡΙΖΑ το μπάνιο μου δεν διαθέτει ούτε τα αναγκαία.

Κωλόχαρτα και ξυραφάκια πλέον αποτελούν δυσεύρετο είδος πολυτελείας.

Για τα πρώτα, ευτυχώς που καταφέρνω και βολεύομαι με κάτι παλιά βιβλία μου.

Οι υπόλοιποι όμως Έλληνες που δεν διαθέτουν βιβλία μου περνούν κυριολεκτικά ένα δράμα για το οποίο δεν μιλάει κανείς.

Όπως πάει σε λίγο καιρό, οι χώρες του υπαρκτού σοσιαλισμού θα μοιάζουν με παράδεισο μπροστά στην Ελλάδα του κυρίου Τσίπρα

Σχετικά με την καμπάνα που μου έριξε ο Ταγματάρχης έχω να επισημάνω πως δεν πρόκειται να με αναγκάσει να λείψω από τα κανάλια ούτε ένα λεπτό αυτές τις 5 μέρες.

Η παρουσία μου στα τηλεοπτικά πάνελς γίνονται πλέον με συνταγή γιατρού.

Έχω στην κατοχή μου επίσημο πόρισμα γιατρών που αναφέρει πως οι συνεχείς τηλεοπτικές τζούρες πλέον καθίστανται άκρως αναγκαίες για την υγεία μου.»

δήλωσε σε έξαλλο ύφος ο Άδωνις Γεωργιάδης ο οποίος σύμφωνα με διαρροές από τη Συγγρού εξετάζει σοβαρά ακόμη και την προσφυγή του σε στρατοδικείο.

Κάντε Like στην σελίδα του komikotragiko στο Facebook κάνοντας κλικ εδώ!

