Αποζημίωση διεκδικεί αστυνομικός της Βουλής που χέστηκε πάνω του την ώρα του σεισμού!


Απρόβλεπτη τροπή παίρνει το απαγορευτικό χρήσης κοινοβουλευτικής τουαλέτας που έχει επιβάλει η Ζωή Κωνσταντοπούλου στους αστυνομικούς της Βουλής!

Και ενώ όλα βαίναν ομαλά με την ισχυρή πλειοψηφία των ΜΑΤ να βρίσκει καταφύγιο αφόδευσης στα Everest του Συντάγματος, το ξαφνικό χτύπημα του Εγκέλαδου έπιασε κυριολεκτικά στον ύπνο τον πρωκτό μεσήλικα αστυνομικού της Βουλής που εκείνη την ώρα εκτελούσε περίπολο στα πέριξ του κοινοβουλίου.

«Με το που άρχισαν να κουνιούνται τα πάντα, τρόμαξα!

Με έπιασε κατευθείαν χέσιμο.

Άρχισα να τρέχω απεγνωσμένα προς τις τουαλέτες της Βουλής για να προλάβω να μην τα κάνω πάνω μου και λερώσω τη στολή.

Εκεί, το θέαμα οδυνηρό αλλά και εν μέρει αναμενόμενο:

Διπλό λουκέτο στην πόρτα και χειρόγραφη ένδειξη με υπογραφή Ζωής Κωνσταντοπούλου:

Αν είσαι μπάτσος και χέζεσαι τράβα στα Έβερεστ. Στη βουλή χέζουμε μόνο εμείς.

Τελικά, δεν πρόλαβα και χέστηκα πάνω μου. Δεν θα περάσει έτσι όμως αυτή η κατάντια.

Η Πρόεδρος της Βουλής θα μου το πληρώσει. Θα κινηθώ νομικά και θα ζητήσω αποζημίωση. 

Έχω φωτογραφίες με το χεσμένο σώβρακο και συναδέλφους αυτόπτες μάρτυρες που ήταν μαζί μου στην ανεπιτυχή προσπάθεια χεσίματος.

Δεν πρόκειται μόνο για το χέσιμο καθεαυτό.

Η χουντική απαγόρευση της κυρίας Κωνσταντοπούλου είχε ως αποτέλεσμα μία ασπίδα και ένα γκλομπ να γίνουν κυριολεκτικά κουραδοθάλασσες».

κατήγγειλε στους δημοσιογράφους σε έξαλλο τόνο το θύμα το οποίο εργάζεται στην αστυνομική φρουρά του κοινοβουλίου εδώ και δεκαετίες. 

«Ας μου κάνει μήνυση και ό,τι άλλο θέλει. Αλλά πρώτα να προβληματιστούν για το γεγονός ότι τους πιάνει χέσιμο μόλις γίνεται ένας σεισμός.

Εγώ δεν πρόκειται να ξαναεπιτρέψω κουράδα μπάτσου να επιπλέει ανενόχλητη στις λεκάνες της βουλής. Το έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου». 

δήλωσε η Ζωή Κωνσταντοπούλου κουνώντας προκλητικά στα τηλεοπτικά συνεργεία το κλειδί του κοινοβουλευτικού W.C.

Κάντε Like στην σελίδα του komikotragiko στο Facebook κάνοντας κλικ εδώ!

