Τσίπρας: «Εγώ έστειλα τον Μητσοτάκη στο ΜΕΝΟΥΜΕ ΕΥΡΩΠΗ στο Σύνταγμα!»

mits
Εξομολόγηση-βόμβα του Έλληνα πρωθυπουργού σχετικά με την σημερινή παρουσία του επίτιμου προέδρου της Νέας Δημοκρατίας στην Πλατεία Συντάγματος!

Με τηλεφωνική παρέμβαση στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ ο Αλέξης Τσίπρας ζήτησε συγγνώμη από τις οικογένειες των ευρωπαϊστών ξεκαθαρίζοντας ωστόσο ότι επρόκειτο για σατανικό σχέδιο της Αριστερής Πλατφόρμας:

«Δεν ήταν δικιά μου ιδέα. Ο Στρατούλης και ο Λαπαβίτσας μου το πρότειναν.

Κι ο Λαφαζάνης ψηνόταν άγρια. Ο Μηλιός με είχε πρήξει από το πρωί να το κάνω.

Στην αρχή αντέδρασα και τους είπα πως παίζουν με την φωτιά.

Η γκαντεμιά που κουβαλάει το συγκεκριμένο άτομο δεν είναι παιχνίδι.

Ούτε εγώ γουστάρω τους φιλελέδες και τους λοιπούς ευρωλάγνους που μαζεύονται εκεί αλλά δεν θέλω κανένας να πάθει κακό.

Τελοσπάντων, δέχτηκα. Δεν τους αντέχω καθόλου εκεί στο Iskra όταν με κράζουν.

Τον πήρα λοιπόν τηλέφωνο και του το ζήτησα ως χάρη.

Θυμάστε τον Φλεβάρη που είχε έρθει στη Βουλή να παρακολουθήσει την ομιλία μου;

Από τότε, αν και μας χωρίζουν τεράστιες ιδεολογικές διαφορές, οι σχέσεις μας είναι πολύ θερμές. 

Τα ζητήματα πρέπει να τα λύνουμε πολιτικά.

Ελπίζω όλα να κυλήσουν ομαλά.  

Όσοι διαδηλωτές τρέμουν την παρουσία Μητσοτάκη μπορούν απλά να αποχωρήσουν από την Πλατεία.

Ζητώ συγγνώμη από τις οικογένειες των διαδηλωτών που θα αρχίσουν να ανησυχούν για κάποιες ώρες.

Αν πάθει κανείς τίποτα  πάντως-χτύπα ξύλο- να στείλουν τον λογαριασμό στην Αριστερή Πλατφόρμα που είχε την ιδέα.

Έχω πολύ σημαντικότερα πράγματα να ασχοληθώ».

Στον αντίποδα, ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΠΟΤΑΜΙ με κοινή ανακοίνωση που εξέδωσαν κάνουνε, λόγο για κυνική ομολογία ενός ανεύθυνου πρωθυπουργού που για ακόμη μία φορά δεν άντεξε και υπέκυψε πάνω στις εμφυλιοπολεμικές εξάψεις των αριστερίστικων συνιστωσών του.

Κάντε Like στην σελίδα του komikotragiko στο Facebook κάνοντας κλικ εδώ!

