Σπαλιάρας: «Στο σεξ είμαι μαρξιστής! Γι αυτό κοινωνικοποίησα το μέσο αναπαραγωγής μου!»

1405445
Με συγκεκριμένο πολιτικό προσανατολισμό συνέδεσε τον πρωτοφανή ρυθμό της σεξουαλικής του δραστηριότητας ο αχόρταγος επιβήτορας Γιάννης Σπαλιάρας, κλέβοντας για ακόμη μία φορά τις εντυπώσεις.

Το διάσημο μοντέλο δηλώνει περήφανος ιδρυτής του ρεύματος του «σεξοκομμουνισμού – σεξομαρξισμού».

Πρόκειται για μία υπερσύγχρονη μαρξιστική θεωρία, εμπλουτισμένη με στοιχεία δανεισμένα από το κάμα σούτρα, και προσαρμοσμένη απόλυτα στις καθημερινά αυξανόμενες ανάγκες της σεξουαλικής εργατικής τάξης.

Ακολουθούν όλες οι σημερινές δηλώσεις του Γιάννη Σπαλιάρα σε διάσημο ξένο περιοδικό:

«Από μικρό παιδί είχα αρχίσει να διαβάζω κάποια βιβλία του Μαρξ και άλλων διακεκριμένων κομμουνιστών.

Τα κεφάλαια της κομμουνιστικής θεωρίας που μου είχαν τραβήξει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον ήταν εκείνα που αναφερόταν στην κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής και στην κρατικοποίηση των τραπεζών.

Την περιόδο που ξεκίναγα την σεξουαλική μου ζωή, και παρά τα προβλήματα που μου δημιουργούσε η αναγκαστική μου αποχή από την ενούρηση, αποφάσισα να διαμορφώσω την δικιά μου πολιτική κοσμοθεωρία.

Τα βασικά στοιχεία του δικού μου πολιτικού ρεύματος είναι τα εξής:

Το πέος είναι μέσο αναπαραγωγής του ανθρώπου. Πρόκειται για καθαρά ταξικό αντικείμενο και πολύτιμο εργαλείο επανάστασης.

Στην κοινωνία που οραματίζομαι όλα τα μέσα παραγωγής και αναπαραγωγής θα ανήκουν στο σεξουαλικό προλεταριάτο.

Η σεξουαλική εργατική τάξη μία μέρα θα επαναστατήσει και θα ανατρέψει τους καπιταλιστές του έρωτα που χρησιμοποιούν τα μέσα (αναπαραγωγής) για τον εαυτό τους αυνανιζόμενοι καθημερινώς μέσα στις πολυτελείς οικίες τους.

Η πραξικοπηματική αυτή ιδιώτευση του πέους πρέπει να σταματήσει. Στερεί τις γυναίκες από μία μεγάλη απόλαυση της ζωής και τις καθιστά θύματα συνεχούς καταπίεσης και αναλγησίας.

Σε όλη την Ελλάδα πρέπει να φτιαχτούν τράπεζες σπέρματος οι οποίες θα ανήκουν στον λαό.

Όλες οι τράπεζες θα ελέγχονται από μετακλητούς εκπροσώπους του σεξουαλικού προλεταριάτου και θα μοιράζουν σπέρμα σε κάθε άνδρα που έχει ξεμείνει από το πολύ σεξ.

Κάθε άνδρας πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες τους. Εγώ το καθήκον μου το έκανα. Πήγα με 4.000 χιλιάδες γυναίκες και θα συνεχίσω μέχρι να φτάσω τις 4 εκατομμύρια τουλάχιστον

Καλώ κάθε άνδρα να αναλάβει αντίστοιχες πρωτοβουλίες».

Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες οι επαφές του Γιάννη Σπαλιάρα με τον Πέτρο Τατσόπουλο το τελευταίο διάστημα είναι καθημερινές.

Πολλοί μάλιστα συνδέουν τις συναντήσεις αυτές με εκ μέρους τους προσπάθεια ίδρυσης πολιτικού κόμματος με τα παραπάνω σεξομαρξιστικά χαρακτηριστικά.

Κάντε Like στην σελίδα του komikotragiko στο Facebook κάνοντας κλικ εδώ!

