Την παραίτησή του από τους ΑΝΕΛ υπέβαλε στέλεχος του κόμματος με αλλεργία στα αυγά!


Εσωκομματικές διαρροές άρχισε να προκαλεί στον Πάνο Καμμένο η ασύλληπτης έντασης επίθεση με αυγά από αγανακτισμένους πολίτες της Κως.

Και ενώ το κλίμα στους Ανεξάρτητους Έλληνες ήταν ήδη βαρύ με σημαντικό αριθμό στελεχών να έχει ήδη αποχωρήσει λόγω της μνημονιακής στροφής του κόμματος, νέους πονοκεφάλους δημιούργησε στον αρχηγό η σημερινή επιστολή παραίτησης πρωτοκλασσάτου στελέχους.

Το παραιτηθέν κομματικό μέλος επικαλέστηκε μακροχρόνιο ιστορικό αλλεργίας στα αυγά τονίζοντας παράλληλα πώς ο φόβος επανάληψης επιθέσεων αντίστοιχου είδους με εκείνη που πραγματοποιήθηκε στην Κω δεν του αφήνει κανένα περιθώριο παραμονής στο κόμμα.

Στην επιστολή του επισυνάπτει μάλιστα πρόσφατη ιατρική βεβαίωση μέσα στην οποία μάλιστα εκτιθενται αναλυτικά όλες οι παρενέργειες που συνηθίζει να προκαλεί στον οργανισμό του η έκθεση σε αυγά.

Ακολουθεί η επιστολή όπως αναδημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Το Χωνί:

«Συναγωνιστή Πάνο,

Βρίσκομαι στην δυσάρεστη θέση να δηλώσω την οριστική και αμετάκλητη παραίτησή μου από το κόμμα. Το μεσημέρι της Παρασκευής στην Κω γράφτηκε ουσιαστικά ο προσωπικός μου κομματικός επίλογος.

Δυστυχώς, ο κόσμος έχει νευριάσει τόσο με την μνημονιακή κωλοτούμπα του κόμματός μας που αντί για τα παραδοσιακά γιαούρτια επιλέγει πλέον να μας πετάει αυγά.

 Εγώ όμως εδώ και 10 χρόνια τυγχάνει να πάσχω από αλλεργία στο συγκεκριμένο είδος τροφής. 

Η παραμικρή έκθεση σε εξοστρακισμένα αυγά μου προκαλεί φρικτό πρήξιμο στο σώμα το οποίο και καθιστά αδύνατη κάθε πραγματοποίηση κωλοτούμπας εκ μέρους μου.

Όπως καταλαβαίνεις για μένα πλέον προκύπτει ένα μείζον ζήτημα υγείας.

Από τότε που κάναμε την μεγάλη κωλοτούμπα ψηφίζοντας μνημόνιο, ήλπιζα ότι οι λαϊκές αντιδράσεις θα περιοριστούν σε εκτοξεύσεις ντοματών, μαρουλιών, ή στην χειρότερη των περιπτώσεων γιαουρτιών.

Προς απογοήτευσή μου η συγκεκριμένη πολιτική εκτίμηση διαψεύστηκε παταγωδώς.

Όντας απολύτως σίγουρος πως εν όψει και των επόμενων προγραμματισμένων κωλοτουμπών μας τα συγκεκριμένα είδη επιθέσεων θα ενταθούν, αποχωρώ.

Για περισσότερες πληροφορίες πάνω στην αλλεργία που αντιμετωπίζω, μπορείς να επικοινωνήσεις με τον γιατρό μου. (Στην επιστολή έχω επισυνάψη και την ιατρική βεβαίωση).

Θα ήθελα τέλος να σημειώσω πως ο αγώνας μου για μία Ελλάδα ανεξάρτητη, χωρίς δωσιλογικούς αεροψεκασμούς δεν σταματάει εδώ.

Είμαι σε επαφή με πολλά κόμματα που κάνουν επίσης κωλοτούμπες και που πρωτίστως δεν έχουν δεχθεί στο παρελθόν επιθέσεις με αυγά».

Κάντε Like στην σελίδα του komikotragiko στο Facebook κάνοντας κλικ εδώ

