Μεϊμαράκης: «Ζητώ συγγνώμη από τον σκηνοθέτη του debate! Έμαθα ότι έχει υψοφοβία!»

meimarakis-vaggelis
Με μία επιστολή σε άκρως απολογητικό ύφος, ανακάλεσε τελικά όλες τις κατηγορίες που είχε εξαπολύσει εναντίον της ΕΡΤ σχετικά με την σκηνοθεσία του τελευταίου debate, ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Ευάγγελος Μεϊμαράκης.

Αιφνιδιάζοντας ακόμη και τους στενούς του συνεργάτες  ο Βαγγέλης προχώρησε σε μυστική εξεταστική επιτροπή για το θέμα το πόρισμα της οποίας έβγαλε κυριολεκτικά λάδη τον μέχρι πρότινος κατηγορούμενο.

Με παρέμβασή του σε πρωινή ενημερωτική εκπομπή της δημόσιας τηλεόρασης, λίγη ώρα μετά την αποστολή της επιστολής στη δημόσια τηλεόραση, ο υποψήφιος πρωθυπουργός αποκάλυψε όλο το παρασκήνιο που τον οδήγησε σε αλλαγή στάσης:

«Στα πλαίσια της αστικής ευγένειας που με διακρίνει, αποφάσισα να πάω στο σπίτι του να το συζητήσουμε κατ’ ιδίαν να ούμε.

Δεν μπορούσα να διανοηθώ πως επρόκειτο όντως για δόλια συμπεριφορά να ούμε.

Τελικά άξιζε τον κόπο αφού το πόρισμα που έβγαλα είναι αθωωτικό και δείχνει πως όλα ήταν μία ανόητη παρεξήγηση να ούμε.

Μου έδειξε πρόσφατο χαρτί γιατρού που βεβαιώνει ότι εδώ και 5 χρόνια πάσχει από υψοφοβία τρίτου βαθμού να ούμε.

Επομένως, αν έδειχνε το πραγματικό μου ύψος να ούμε, θα έθετε σε κίνδυνο την ψυχολογική του υγεία να ούμε.

Η Νέα Δημοκρατία όπως ξέρετε ποτέ δεν βάζει το κομματικό συμφέρον πάνω από τους πολίτες να ούμε.

Καλύτερα λοιπόν που έγινε έτσι και φαινόμουνα κοντός να ούμε.

Γλιτώσαμε ιατρικά ευτράπελα που θα εξέθεταν ανεπανόρθωτα το δημοκρατικό μας πολίτευμα αλλά και εμένα προσωπικά να ούμε.

Του ζήτησα λοιπόν μία ειλικρινέστατη συγγνώμη για όλα να ούμε, και του υποσχέθηκα πως  θα ξεπληρώσω την επιπόλαιη στάση μου κερνώντας τον ουζάκια όποτε το επιτρέψει το πολλά βαρύ πρόγραμμά μου να ούμε.

Να σας αποκαλύψω επίσης πως το επόμενο προεκλογικό σποτ του κόμματος θα είναι αφιερωμένο σε αυτόν να ούμε

Πιο συγκεκριμένα, θα εμφανίζομαι εγώ σαν νάνος δίπλα από την Ντόρα την Μπακογιάννη η οποία και θα έχει τον ρόλο της γαλάζιας Χιονάτης να ούμε.

Το σποτ θα κλείνει με την θερμή παραίνεσή μου στον ελληνικό λαό να μου επιτρέψει με την ψήφο του να σταθώ επιτέλους στο πραγματικό μου ύψος να ούμε».

Σύμφωνα με πληροφορίες από το στρατόπεδο της ΕΡΤ, ο σκηνοθέτης του debate έχει ήδη ενημερωθεί για την συγγνώμη του Μεϊμαράκη και δηλώνει βαθύτατα συγκινημένος για την χειρονομία του γαλάζιου προέδρου.

Κάντε Like στην σελίδα του komikotragiko στο Facebook κάνοντας κλικ εδώ!

